ماشین زمان کی چه وقت و توسط چه کسی و در کجا ساخته می شود؟ « Armin3D.com

ماشین زمان کی چه وقت و توسط چه کسی و در کجا ساخته می شود؟

در بخش کامپیوتر — admin @ 2:10 pm September 14, 2012

با اختراع ماشین زمان انسان می تواند به گذشته و اینده سفر کند حالا تا چقدر بتواند به گذشته و اینده سفر کند را متاسفانه نمی دانم و وقتی سفر کند ایا در انجا حضور فیزیکی خواهد داشت و اگر بمیرد چی پس نمی تواند برگردد و به ایندگان خبر دهد اگر به اینده سفر کند و مثلا بتواند 10 سال اینده را ببیند و بداند که شهاب سنگی به زمین برخورد می کند و بیاید به زمان حال و انرا تعریف کند چگونه می شود و ایا اصلا امکان ساخت چنین ماشینی امکان دارد فعلا که وقتی ما می خوابیم به گذشته می توانیم  سفر کنیم بعضی وقتها هم اینده را می توانیم ببینیم ولی فقط فعلا در زمان خواب.

پرورش بلدرچين

قیمت: 8500 تومان

شروع پرورش در ايران صنعت پرورش بلدرچين حدود 15 – 12 سال پيش در ايران آغاز شد و با توجه به سرمايه گذاريهاي انجام گرفته در ساليان اخير پيشرفت قابل ملاحظه اي نموده بطوريکه هم اکنون در ايران نژادهاي گوناگوني از اين پرنده پرورش داده مي شوند. همگام با توسعه اين صنعت و عرضه گوشت بلدرچين، بازارهاي مصرف گوشت و تخم آن نيز پيشرفت قابل ملاحظه اي پيدا کرده و با توجه به ارزش غذائي گوشت و تخم آن و بالا رفتن آگاهي هاي عمومي در زمينه تغذيه انتظار آن مي رود که استقبال عمومي از محصولات بلدرچين روز به روز افزايش يابد. هم اکنون نيز تراکم مزارع پرورش بلدرچين بيشتر در نقاط مرکزي ايران بوده و اين نقاط از قطب‌هاي مهم پرورش بلدرچين در ايران به شمار مي‌روند.

برخی از ویژگیها
1) آشنايي با كسب و كار پرورش بلدرچين  2) آموزش كاملا تصويري  3) آشنايي با محصولات بلدرچين  4) آشنايي با بازارهاي مربوطه  5) شرح كامل پرورش بلدرچين

خرید پرورش بلدرچين

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

lahijan

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us