چه راهی برای قدرتمندتر کردن باطری گوشی هست …. « Armin3D.com

چه راهی برای قدرتمندتر کردن باطری گوشی هست ….

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 7:09 pm December 27, 2023

چه زمانی باید باتری موبایل باید عوض شود؟ چه راهی برای قدرتمندتر کردن باطری گوشی هست ….
اگر دیدید که باتری تغییر شکل داده و باد کرده باید باتری عوض شود و روش‌های احیای باتری آن تاثیری نخواهد گذاشت. همچنین اگر موبایل به هیچ وجه روشن نمی‌شود و ترفندهای بالا اثری نداشت باید باتری گوشی عوض شود.

آیا باطری گوشی تا صبح فردا شارژ شود ایراد دارد؟
بدون ایراد هم نیست . چنانچه می‌دانید وقتی انرژی الکتریکی از پریز برق وارد باتری موبایل بشود، باعث افزایش انرژی جنبشی نیز می‌شود و دمای باتری بسیار بالا می‌رود. دمای بالا و گرما دشمن باتری گوشی است. هرچقدر مدت زمان شارژ گوشی بیشتر از حد نیاز باشد، آسیبی که به باتری وارد می‌شود نیز شدیدتر خواهد بود به همین دلیل به هیچ وجه توصیه نمی‌شود که باتری موبایل را از شب تا صبح شارژ کنید.

روش‌های ساده برای تقویت باتری گوشی چیست؟
تلاش کنید بیشتر وقتها باتری را سرد نگه دارید، اگر بازی های سنگین روی گوشی خود دارید بهتر است به مدت خیلی زیاد بازی نکنید چون باعث گرم شدن گوشی می‌شود. فعال‌سازی قابلیت Power Saving Mode، فعال‌سازی دیتای اینترنت و وای‌فای در زمانی که نیاز داریم.

آیا احیاکردن باطری که مرده میشه کاری کمرد در اینترنت رراههایی هست اما [رش بر می گردید سر جای اول و بهتره به فکر یک تازه و نو باشید
ا در سطل آشغال و خرید یک باتری نو برای گوشی موبایل است.

اچر باطری گوشی آتش گرفت چه کنیم…باتری که آتش گرفته برای نجاتش هیچ راهی نیست پس به هیچ عنوان هیچ راهی برای آن نیست!

چه نرم افزاری برای احیای باتری گوشی هست؟
بله برخی نرم‌افزارها مانند Battery Repair Life و جوابش بله هست این که خوب است یا نه؛ نمی‌توان یقین کرد اما امتحان کردن آن ضرری ندارد و به احتمال 70 درصد می‌تواند به احیای باطری شما کمک کند.

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us