ادکلن زنانه پاکورابان المپیا Paco Rabanne Olympea « Armin3D.com

ادکلن زنانه پاکورابان المپیا Paco Rabanne Olympea

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 10:02 am November 27, 2017
ادکلن زنانه پاکورابان المپیا Paco Rabanne Olympea
قیمت: 50,000 تومان
عطر ادکلن زنانه پاکورابان المپیا Paco Rabanne Olympea از برند پر آوازه ی پاکو رابانی ، در ماه اوت سال ۲۰۱۵ با رایحه ای جدید و زنانه ، تحت نام افسانه ای ” المپیا ” و نشان دهنده ی معادلی برای نسخه مردانه اینوکتوس سال ۲۰۱۳ ، با الهام از روحیه ای ورزشی و نمادی از رقابت و پیروزی به بازار عرضه شد.
رایحه ی عطر ادکلن زنانه پاکو رابانی المپیا براساس مفهومی از تداعی قدرت، پویایی و فتوحات الهه ای از یونان مدرن ، توسط طراحانی نظیر لاک دانگ و آنه فلیپو طرح ریزی شد. در ترکیبات این رایحه که خاصیت گلی و شور را دارد ، مخلوط این دو ، ختم به رایحه ای تازه و شرقی شده و با پرتقال سبز ، رایحه ی یاسمن دریایی و لیلی زنجبیل آتشین ، کار پخش رایحه ای وصف ناپذیر را آغاز مینماید. در میانه با تلفیقی از شوری نمک و شیرینی وانیل در نت میانی به استقبال نت پایانی با حضور عناصری همچون چوب صندل ، عنبر و ترمه میرود و رایحه ی خود را پایدار میسازد.
تصویر تبلیغاتی برای معرفی عطر ادکلن زنانه پاکو رابانی المپیا از مدل معروف برزیلی لوما گروث گرفته شده و این عطر در سه سایز ۳۰ ، ۵۰ و ۸۰ میلی لیتر و با غلظت ادو پرفیوم به طرفداران این برند عرضه شده است.
شکل ظاهری بطری عطر ادکلن زنانه پاکو رابانی المپیا همانند تاج لورل بوده و با هنرمندی مارک آنژه طراحی شده است.
خرید

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us