دانلود مقاله رگولاتورها « Armin3D.com

دانلود مقاله رگولاتورها

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 8:39 pm May 12, 2015

دانلود مقاله رگولاتورها

قیمت: 3500 تومان

رگولاتورها

 دانلود مقاله رگلاتورها به صورت فایل ورد و قابل ویرایش  14 صفحه 

مقدمه :

با پیشرفت الکترونیک و ایجاد حوزه های تخصصی ، نیاز به قطعات الکترونیکی و سریع بیشتر و بیشتر شد و رگولاتورها هم ، چون به عنوان منابع تأمین انرژی و توان دستگاهها و وسایل دیگر استفاده می شدند از اهمیت خاصی برخوردار شدند .

در حدود 35 سال قبل با پیشرفتی که در زمینه منابع تغذیه صورت گرفت ، رگولاتورهای سوئیچینگ پا به عرصه وجود گذاشتند و به تدریج جهت روبرو شدن با نیازهای مختلف تکامل یافتند که امروزه اینگونه منابع پیشرفت بسزایی را در صنعت الکترونیک داشته اند .

در پروژه حاضر سعی شده که انواع رگولاتورهای سوئیچینگ و مختصری درباره ی روش کاری آنها و بررسی و تفصیل رگولاتور نوع Buck (Step-down) بپردازیم .

در فصل اول از پروژه حاضر ، ابتدا توضیح مختصری درباره رگولاتورهای خطی ، مزایا و معایب آنها آورده شده است و سپس مزایا و معایب رگولاتورهای سوئیچینگ را بررسی کرده ایم و در پایان فصل نیز دو نوع کلی رگولاتور سوئیچینگ را توضیح داده ایم .

در فصل دوم عوامل مؤثر در انتخاب آرایش مناسب و همچنین انواع رگولاتورها از لحاظ ، با و بدون ترانسفورماتور بیان شده و در پایان نیز رگولاتور نوع Buck را به طور مفصل تحلیل کرده ایم .

در فصل سوم ، به تفصیل و تحلیل و روش های محاسبه ی اجزاء تشکیل دهنده رگولاتور پرداخته ایم و در فصل چهارم نیز نکاتی از قبیل رگولاسیون بار و خط و همچنین حفاظت بار در برابر تغذیه و خودش را مورد بررسی قرار داده ایم و در پایان ، در فصل پنجم طرح کلی خود را بر اساس تراشه LM3524D و نتایج و پیشنهادات خود را در مورد نحوه ی طراحی این رگولاتور بیان  نموده ایم .

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us