دستکش تمام چرم 40 سانتی کولاراصل (بوفالو) « Armin3D.com

دستکش تمام چرم 40 سانتی کولاراصل (بوفالو)

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 11:04 am June 16, 2021
دستکش تمام چرم 40 سانتی کولاراصل (بوفالو)
قیمت: 120,000 تومان
دستکش تمام چرم چهل سانتی ، کف حلال دار (کف وانگشت شصت دوبل ! ) ، مغزی دار ، آستر دار داخل دستکش آستری از جنس نمد به کار رفته است که باعث مقاومت بیشتر و راحتی و امنیت بیشتر دست هنگام کار می شود ، ساقه دستکش نیز دارای آستر می باشد ، نخ به کاررفته دراین دستکش کولار بوده و نسوز می باشد و این دستکش برای کارهای ریخته گری مناسب می باشد و باعث صرفه جویی در مصرف و کاهش هزینه برای کارخانجات مرتبط خواهد شد .

یک لایه چرم  جهت مقاومت بیشتر به کف دستکش اضافه شده است .

از چرم ضخیم با طول حدود 35 سانت با آستری از جنس خانواده آراماید که دارای خاصیت مقاوم حرارتی و دیر سوز می باشد ، با لایه هایی تقویت شده در کف از داخل و دوبل شده با چرم در بیرون و دوخته شده با نخ Kevlar برای ایجاد مقاومت حرارتی بسیار بالا تحت استاندارد EN388 اتحادیه اروپا برای استحکام مکانیکی و استاندارد EN407 برای مقاومت حرارتی تولید شده است .


دستکش فوق برای کلیه فرآیند های داغ و ذوب مواد معدنی و فلّزی از قبیل عملیات شیشه گری ،‌ بلور سازی ، ذوب فلزاّت روی ،‌ سرب ، آهن ،‌ مس و غیرو بسیار مناسب می باشد .


دوام و انعطاف زیاد و چنگش آسان نسبت به دستکشهای ریخته گری آلومینیومی از مزایا و برتری این دستکش می باشد .


نخ نسوز ، مقاومت بالا ، کف و شصت دوبل حلالی ، آستر دار ، فی یک جفت ثبت شده است ، مارک های موجود بوفالو / میداس ، طول 40 سانت ، چرم به اصطلاح گوشتی ! ، مغزی دار ، مناسب ذوب فلزات و ریخته گری های بزرگ ، Kevlar®
خرید

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us