طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليـد مربا، ترشي و خيارشور « Armin3D.com

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليـد مربا، ترشي و خيارشور

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 6:42 pm November 9, 2014

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليـد مربا، ترشي و خيارشور

قیمت: 6000 تومان

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي

توليـد مربا، ترشي و خيارشور

با ظرفيت 620 تن در سال

   مقـدمه:

   عليرغم نياز كشور به واردات محصـولات كشاورزي، محدوديت دوره برداشت محصولات كشاورزي و فقدان امكانات كافي در جهت حمل و نقل سريع و صحيح اين محصولات به بازارهاي مصرف، موجـب از بين رفتن سرمايه هاي كــشاورزان داخلي و افزايـش نرخ واردات فرآورده هاي كشاورزي به كشـور  مي‌گردد. از ديگر سو نياز به محصولات كشاورزي در تمام فصول، اهميت يافتن روشي براي حفظ و نگهداري بلند مدت اين محــصولات را در چندان مي‌نمايد. صنايع غذايي با ايجاد تغييراتي بر روي ماده خام مي‌توانند پاسـخگوي هر دوي اين مشكلات باشند.

   هدف عمده صنايع غذايي بر دو نكته فوق استوار است، يعني فرآوري مواد غذايي به گونه اي كه بتواند با دارا بودن ماندگاري زياد ، مانع از فساد اين مواد شده و امكان استفاده از آن را در تمام طول سال فراهم آورد.

    اين فرآوري به فراخور ماده غذايي مورد نظر مي‌تواند تهيه كنسرو، كنسانتره، مربا، ترشي، شور و… باشد. ارائه كنندگان اين طرح با در نظر داشتن سه مورد اخير يعني تهيه انواع مربا ، ترشي و خيارشور قصد دارند گامي در جهت پيشبرد صنايع غذايي كشور برداشته و نيز با ايجاد زمينه براي اشتغال نيروي ماهر و نيمه ماهر خصوصا بانوان در رفع معضل بيكاري سهيم شوند.
و………….

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us