نرم افزار آموزش کسب درآمد اینترنت(کاملا قانونی) « Armin3D.com

نرم افزار آموزش کسب درآمد اینترنت(کاملا قانونی)

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 12:52 pm August 12, 2014

نرم افزار آموزش کسب درآمد اینترنت(کاملا قانونی)

قیمت: 25000 تومان

نرم افزار آموزش کسب درآمد اینترنت(کاملا قانونی)

برای اولین بار
یک فرصت استثنائی
درآمدی معادل یک شاغل بازاری در منزل
بدون نیاز به سرمایه اولیه
بدون ریسک و کاملا قانونی
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
دوست من اگر حال و حوصله خواندن مطالب طولانی را ندارید بروید وسط همین صفحه و فقط قسمت سوالات متداول رو بخوانید .
مدتهاست که مقوله کسب درآمد از اینترنت در سطح دنیا رایج می باشد و در طول زمان نیز سایتهای مختلفی برای کسب درآمد ایجاد شده اند که گاها درستکار و یا غالبا کلاهبردار بوده اند . بیشتر ماها تجربه کار با سایتهای کلیکی را در اوایل کار با اینترنت داشته ایم . سایتهایی مانند دانکی میلز (donkeymails.com) , (easy-gain.com) و یا سایتهای مشابه. اما در 90 درصد موارد انتخاب سایتهای مطمئن از سایتهای کلاهبردار بسیار سخت و دشوار است و پس از مدتها کار و زمانیکه موقع تسویه حساب با سایت مورد نظر فرا می رسد متوجه می شویم که سایت و یا روشی که مدتها با آن کار می کردیم و به درآمد آن چشم دوخته بودیم متقلب و کلاهبردار از آب در آمده و من و شما هیچگونه درآمدی به دست نیاورده ایم .
اما امروز زمان آن فرار سیده است که خودتان از هم اکنون و از طریق کامپیوتر منزل خویش یک تجارت خانگی خوب و مطمئن برای خودتان ایجاد نمایید تا بتوانید از درآمد و عواید آن تا پایان عمر بهره ببرید . در واقع زمان کسب درآمد از اینترنت فرا رسیده است.
توصیه ما چیست ؟
توصیه ما این است که از همین امروز یک تجارت خانگی مطمئن برای خود ایجاد کنید. تجارت خانگی بدین معناست که بتوانید با استفاده از روشهای اصولی , منطقی , قانونی و شرعی و با استفاده از اینترنت و بدون نیاز به خروج از منزل , به کسب درآمد از اینترنت دست بپردازید . هیچ چیز بهتر از این نیست که در منزل و با استفاده از امکانات اندک و جزئی , ماهیانه درآمدهای کلانی به دست آورید . یکی از مهمترین ویژگیهای یک تجارت خانگی و کسب درآمدی که در منزل آغاز می کنید باید این باشد که نیاز به وقت زیاد و تلاش مستمر و همیشگی نداشته باشد بلکه این قابلیت را داشته باشد که بتواند بدون نیاز به حضور دائمی شما نیز برای شما درآمدزا باشد . به عنوان مثال چنانچه شما چند روز متوالی هم نتوانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و یا نتوانید فعالیت خود را ادامه دهید , درآمد شما متوقف نگردد بلکه مانند روزهای قبل درآمد کسب کنید . در واقع مهمترین مزیت یک تجارت خانگی باید این باشد که نیاز به حضور دائمی شما در اینترنت نداشته باشد و به خودی خود برای شما پولساز باشد. با استفاده از نرم افزار آموزشی قادر خواهید بود در کوتاهترین زمان ممکن به این امر دست یابید . یعنی می توانید روش اصولی و منطقی و قانونی کسب درآمد از اینترنت را فرا گرفته و آنرا به خوبی در منزل استفاده نموده و به کار ببندید و پس از مدتی , به کسب درآمد از اینترنت دست یابید و هر ماه درآمدهای خوب و مناسبی از اینترنت کسب کنید.
در این نرم افزار نیاز به حضور دائمی شما در اینترنت ندارد بلکه پس از اینکه به مرحله خاصی از برنامه کسب درآمد خود برسید بدون نیاز به حضور شما نیز درآمد کسب خواهید کرد
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید با یک تجارت خانگی مطمئن , درآمدی بی نظیر برای خود رقم بزنید ؟؟؟
آیا تا به حال اندیشیه اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید ؟؟؟
بهترین کار این است که از امروز یک کار مطمئن و سود ده را آغاز نموده و بدون اتکا و تکیه به دیگران و سایتهایی که معلوم نیست کلاهبردار هستند یا خیر , شروع به کسب درآمد از اینترنت نموده و در منزل درآمد کسب نمایید .
یک نرم افزار آموزشی مختص کسب درآمد از اینترنت است که جهت کسب درآمد از اینترنت طراحی گردیده تا هر کسی بتواند با استفاده از دستورات و آموزشهای آن به کسب درآمد از اینترنت دست یابد . ناگفته نماند که هیچ روشی وجود ندارد که 100% کامل و بی نقص باشد و همه افراد بتوانند با استفاده از آن به یک اندازه و مثل هم درآمد کسب کنند اما در مجموعه تلاش گردیده است تا روشهایی ارائه گردد که استاندارد و بی عیب باشد (ذات کار و روشی که آموزش داده می شود و قرار است شما استفاده نمایید واقعی و درآمدزا باشد نه اینکه مثل بسیاری از روشها بی فایده , کلاهبردار و یا مقطعی باشد) تا اکثر افراد بتوانند بدون نیاز به دانش و مهارت خاص از آن استفاده نموده و به درآمد برسند.
نرم افزار آموزشی فقط به آموزش روشهای واقعی , مطمئن , قانونی و شرعی کسب درآمد از اینترنت می پردازد و هیچگونه آموزشی در مورد شرکتهای هرمی , روشهای غیر قانونی و یا روشها و سایتهای خارجی ارائه نمی دهد
مجموعه آموزشی مطمئن ترین سی دی آموزشی جهت کسب درآمد از اینترنت است که قادر است شما را به درآمد اینترنتی برساند
شما امروز فقط سه گام با کسب درآمد فاصله دارید :
1. تصمیم قاطع برای شروع کار
2. تهیه سی دی آموزشی
3. اجرای دستورالعملهای داخل سی دی تا زمان دست یابی به درآمد
هیچ چیز بهتر از این نیست که در منزل و با استفاده از امکانات اندک و جزئی , ماهیانه درآمدهای خوب , مناسب , قانونی و شرعی از اینترنت به دست آورید
مزایا :
1. کاملا 100% و واقعی
2. کسب درآمد ماهیانه و دائمی
3. 100% تست شده
4. واریز درآمد شما به حساب بانکی شما در ایران (سیبا – سپهر)
5. بدون نیاز به ای گولد و بانکهای اینترنتی مثل آلرت پای ، پی پال و غیرووو
6. قابل استفاده برای همگان حتی کسانیکه با اینترنت آشنایی زیادی ندارند
7. بدون نیاز به کارکردن با سایتهای کسب درآمد خارجی – پی تی سی – وبمستر و حتی شرکت های خارجی
ما واقعا تلاش داشته ایم تا چند روش موثر و واقعی را برای شما بازگو نموده و به شما آموزش دهیم تا واقعا درآمدزا و قابل اجرا باشد . شاید روشهای دیگری هم برای کسب درآمد اینترنتی وجود داشته باشد (مثلا مثل سایتهایی که ادعا می کنند می توانید با چند کلیک ساده پولدار شوید و یا شرکتهای هرمی و کلاهبردار !!!) . اما هدف ما از طراحی ارائه روشهای بی فایده و دروغ نبوده بلکه مهمترین هدف ما در طراحی این سی دی آموزشی , ارائه روشهایی بوده که اغلب افراد بتوانند از آن استفاده کنند و روش یا روشهایی را در اختیار داشته باشند که اصولی و مطمئن بوده و راهگشای شما در امر تجارت الکترونیک باشد اما نباید این انتظار را داشت که هر کس که از سی دی آموزشی استفاده می کند بدون هیچگونه زحمت و تلاشی به درآمد و ثروت اینترنتی دست یابد بلکه شما باید پس از تهیه این سی دی به انجام دستورالعملهای داخل سی دی همت گمارده و برای کسب درآمد از اینترنت تلاش نمایید . در اینصورت مطمئن باشید که کسب درآمد اینترنتی بسیار ساده و نزدیک است و شما قادر خواهید بود یک تجارت خانگی خوب و مطمئن را در منزل خویش و بدون نیاز به هیچگونه هزینه گزاف پایه ریزی نمایید . تجارتی که تا پایان عمر برای شما ادامه دار و ماندگار بوده و همانند یک شغل خوب و واقعی برای شما درآمدزا خواهد بود . بنابراین اگر تصمیم شما برای کسب درآمد از اینترنت قطعی است به شما تبریک می گوییم و بدانید که این تازه ابتدای شاهراه موفقیت شماست .
در حال حاضر صدها نفر در حال استفاده از سی دی آموزشی هستند . شما نیز می توانید به گروه ما بپیوندید و کسب درآمد از اینترنت را تجربه نمایید . در پایان نیز لازم به ذکر است که میزان درآمدی که می توان با استفاده از سی دی آموزشی به دست آورد برای هر کس ممکن است متفاوت باشد . از 10 هزار تومان تا یک میلیون تومان !!! . در واقع بستگی به تلاش شما و استفاده از روشهای داخل سی دی دارد . اما چیزی که مسلم است این است که شما نیز با استفاده از این سی دی آموزشی , موفق به کسب درآمد از اینترنت خواهد شد.
بنابراین : پیش به سوی موفقیت …
جهت اطلاعات بیشتر و دیدن مجوز ها به منوی سوال و جواب های متداول مراجعه نمایید.
سوالات متداول
این قسمت مهم است لطفا تا انتها مطالعه نمایید.
در این بخش به پرسشهای متداولی که در مورد شده است پاسخ داده می شود . لطفا این بخش را به دقت مطالعه نموده و از مطرح نمودن سوالات تکراری بپرهیزید.
در ابتدا توضیح مختصری در مورد نرم افزار میدهیم
در این بسته تمام روش های کسب درآمد از طریق کامپیوتر و اینترنت که ایرانی بوده و تست شده هستند و مورد تایید وزارت ارشاد بوده اند معرفی شده و آموزش داده شده که شما میتوانید با کمک ان در منزل و با کامپیوتر و اینترنت درآمد کسب کنید.
برای کار با این نرم افزار لازم است که کار کردن با کامپیوتر و اینترنت را در حد معمولی بلد باشید.
احتیاج به سرمایه آورده یا سرمایه اولیه ندارید.
هیچ گونه ریسکی ندارید.
درآمد خوبی میتوانید داشته باشید به شرط اینکه حداقل روزانه 2 تا 4 ساعت زمان بگذارید و با نرم افزار کار کنید.
سوال اول : آیا من واقعا از خرید این محصول سود خواهم کرد ؟ آیا واقعا با استفاده از آن درآمد کسب خواهم کرد ؟ و آیا این محصول مانند باقی سی دی های کسب درامد ، بیهوده نیست؟
جواب : همانطور که قبلا توضیح داده شد ، مطالب و شیوه هایی که در این نرم افزار برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار موفق اینترنتی شرح داده شده است بر مبنای اصولی و واقعی بنا شده است نه بر مبنای فعالیتهای بی اساسی مانند PTC و PTR و یا زیرمجموعه گیری … . در این سی دی موثرترین و اصولی ترین روش های کسب درآمد و کسب و کار اینترنتی بیان شده و آموزش داده شده است . بنابراین با قاطعیت اعلام میداریم که این نرم افزار به تمامی نیازهای شما در زمینه کسب درآمد از اینترنت و ایجاد یک درآمد مطمئن و ثابت از آن پاسخ خواهد داد.
سوال دوم : مقدار درآمدی که از این نرم افزار به دست می آید چقدر است؟ ماهیانه چقدر؟
جواب : درآمد این نرم افزار از همان روزهای اول برای شما حاصل خواهد شد و میزان درآمد تقریبا بین 300 الی 500 هزار تومان در ماه است که پس از چند ماه کار به این شیوه ، درآمد شما به بیش از ماهیانه 500 هزار تومان نیز افزایش خواهد یافت آنهم فقط با روزانه 2 تا 4 ساعت کار . البته اگر با این روش به خوبی کار کنید حتی می توانید درآمد خود را تا ماهیانه یک میلیون تومان نیز افزایش دهید.
سوال سوم : آیا می توان از این نرم افزار به صورت مستقل درآمد کسب کرد یا اینکه باید همیشه وابسته به شما یا سایتهای دیگر باشیم؟
جواب : خیر … شما از همان روزهای اول که به صورت گام به گام دستورالعملهای این نرم افزار را اجرا می کنید به صورت یک فرد مستقل عمل می کنید و هیچگاه وابسته به ما و یا شرکتهای دیگری نخواهید بود . درآمد شما در این کار وابسته به هیچ گروه ، وبسایت و یا شرکتی نخواهد بود. هرچقدر بیشتر کار کنید ، درآمد بیشتری به دست خواهید آورد.
سوال چهارم :آیا من مجبورم برای کسب درآمد ، برای همیشه با این نرم افزار کار کنم؟ اگر یک روز کار نکنم ، در آن روز درامدی نخواهم داشت؟
جواب : خیر … شما پس از چند ماه استفاده از این نرم افزار ، دیگر نیازی به استفاده از دستورالعملهای موجود در این نرم افزار نخواهید داشت چون باز هم درآمد خود را به دست خواهید آورد . زیرا شما در این کار جا افتاده اید و درآمد ثابتی از اینترنت به دست خواهید آورد . بنابراین لازم نیست که شما تا ابد از این نرم افزار استفاده کنید بلکه حتی اگر چندین روز یا حتی چند ماه هم به اینترنت سر نزنید باز هم درآمدی از شما کسر نخواهد شد . این یعنی تجارت الکترونیک !!!
سوال پنجم :آیا این محصول دارای آموزش فارسی می باشد یا خیر؟ چون من به زبان انگلیسی وارد نیستم.
جواب : بله .. این محصول دارای آموزش فارسی و گام به گام می باشد. شما از همان روز اول به صورت گام به گام دستورالعملهای موجود در آن را برای کسب درآمد اجرا خواهید کرد .
سوال ششم : آیا امکان کار با این نرم افزار در منزل هم وجود دارد ؟ یا اینکه باید امکانات خاصی داشته باشم؟
جواب : برای استفاده از شیوه های کسب درآمدی که در این نرم افزار آموزش داده شده است شما به هیچ عنوان به امکانات خاص یا سرمایه اولیه نیاز ندارید بلکه فقط به یک کامپیوتر نیاز دارید و یک خط اینترنت که حداقل بتوانید روزانه 2 الی 4 ساعت بوسیله آن با اینترنت متصل شوید (لازم نیست که حتما از اینترنت پر سرعت استفاده کنید).
سوال هفتم :آیا برای کسب درآمد با این محصول ، من باید حتما یک حرفه ای در اینترنت باشم؟
جواب : خیر … این نرم افزار برای افراد مبتدی طراحی شده است و شما توسط آن می توانید از یک مبتدی به یک حرفه ای تبدیل شوید و مانند حرفه ایها از اینترنت درآمد کسب کنید .
افراد حرفه ای نیز می توانند از این نرم افزار نهایت استفاده را برده و خیلی سریع به درآمد برسند . مهم نیست که در اینترنت تازه وارد هستید یا یک حرفه ای اینترنتی که به تمامی فنون و ریزه کاریهای اینترنت وارد هستید ، بلکه مهم این است که مانند یک مبتدی از دستورالعملهای گام به گام آن استفاده نمایید . در این صورت درآمد شما حتمی خواهد بود.
سوال هشتم :من قبلا چند دفعه سی دی کسب درآمد از اینترنت خریداری کرده ام . می ترسم که این محصول نیز مانند آنها بی فایده باشد.
جواب : این ترس یک چیز منطقی است زیرا متاسفانه همه ماها نخستین بار که به مقوله کسب درآمد از اینترنت روی آوردیم با تبلیغاتی در اینترنت مواجه شدیم که به ما وعده کسب درآمدهای زیاد را داده بودند اما پس از خرید محصولشان متوجه شدیم از آن برنامه نمی توان درآمدی کسب کرد . به همین دلیل اکنون با دقت بیشتری مقوله کسب درآمد از اینترنت را بررسی می کنیم . اما امروز با تهیه این نرم افزار برای نخستین بار طعم کسب درآمد واقعی از اینترنت را خواهید چشید و قادر خواهید بود به صورت اصولی و قانونی از اینترنت درآمد کسب کنید بدون اینکه نیاز به جذب زیرمجموعه داشته باشید.
سوال دهم :درآمدی که من از این نرم افزار به دست می آورم چگونه به دست من خواهد رسید؟ آیا درآمد من به تومان است یا دلار؟
جواب : درآمد شما بدون هیچگونه واسطه ای ، مستقیما به حساب بانکی ملی و صادرات شما در ایران (حسابهای سیبا و سپهر) واریز خواهد شد . شما هیچ نیازی به داشتن حسابهای الکترونیک مانند ایگولد ، پی پال و یا آلرت پای نخواهید داشت زیرا درآمد شما به تومان به شما پرداخت خواهد شد نه به دلار.
سوال یازدهم :درآمدزایی من از کی شروع خواهد شد؟ آیا از همان ماه اول هم درآمدی به دست خواهم آورد؟
جواب : درآمد شما از همان روزهای اول شروع گردیده و با گذشت زمان افزایش خواهد یافت.
سوال دوازدهم :پس از اینکه من این محصول را خریداری نمودم ، چگونه و کی آنرا دریافت خواهم کرد؟
جواب : پس از واریز وجه ، سفارش شما ظرف 24 ساعت آماده گردیده و با پست به آدرس شما در هر کجای ایران که باشید ارسال خواهد . توجه داشته باشید که تعداد این نرم افزار محدود می باشد به همین دلیل اولویت با کسانی است که سریعتر اقدام به خرید نمایند.
در ضمن برای شهر مشهد هزینه ارسال با پیک رایگان است و پکیج ظرف مدت حد اکثر 12 ساعت ، درب منزل به شما تحویل می گردد و هزینه آن همان موقع دریافت می گردد.
سوال سیزدهم : قیمت این نرم افزار چقدر است و از کجا باید تهیه کنم :
جواب : قیمت نرم افزار بیست هزار تومان است و جهت تهیه به انتهای صفحه در همین سایت مراجعه نمایید.
سوال چهاردهم :(مهمترین سوال)آیا واقعا به این برنامه می توان اطمینان کرد؟ آیا واقعا روی آن حساب کنم؟ آیا واقعا درآمدی در کار هست؟
جواب : به دلیل پرسشهای مکرری که در این مورد هر روزه برای ما ایمیل می شود بهتر دیدیم که در این مورد توضیح کاملی بدهیم.
خوشبختانه این برنامه به گونه ای است که درآمد آن کاملا واقعی و قطعی و مسلم است . در واقع این برنامه که شما قصد خرید آنرا دارید یک شغل است . شغل یعنی کاری که امروز شروع خواهید کرد و تا پایان عمر می توان از آن درآمد کسب کرد . بنابراین مطمئن باشید که از این برنامه و این سی دی ، درآمدهای بسیاری خوبی به دست خواهید آورد که حتی برای دیگران غیر قابل باور خواهد بود . شما با استفاده از این برنامه و این سی دی قادر خواهید بود مخارج زندگی خود را تامین نموده و حتی پس انداز خوبی برای خود ایجاد نمایید .
میزان این درآمد نامحدود است . یعنی هر چقدر بیشتر تلاش کنید و زمان بگذارید ، درآمد بیشتری نیز به دست خواهید آورد بنابراین پیش بینی می کنیم که پس از اینکه اولین درآمد خود را به دست آوردید ، وقت بیشتری را برای این کار خواهید گذاشت.
یکبار دیگر خاطر نشان می کنیم که با این برنامه و این سی دی شما هرگز نیازی به کار کردن با سایتهای کسب درآمد خارجی و یا پی تی سی و یا زیرمجموعه گیری نخواهید داشت . ما اصلا در این نرم افزار از شما نخواهیم خواست که با چنین سایتهایی کار کنید . ضمنا شما به هیچ عنوان با خارجیها نیز کار نخواهید کرد . درآمد شما از اینترنت و از همین ایران خودمان به دست می آید و مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد . شما هیچ نیازی به انجام کارهای غیر عرف و یا غیر شرعی نخواهید داشت و درآمد شما کاملا قانونی خواهد بود . هیچ نیازی به وی پی ان یا آنتی فیلتر نخواهید داشت.بنابراین جای هیچگونه نگرانی نیست .
توصیه می کنیم این افکار بیهوده را به کناری گذاشته و یکبار برای همیشه تصمیم خود را بگیرید و با کمی تلاش ، درآمد خوبی برای خود به ارمغان آورید. به دلیل پرسشهای مکرری که در مورد میزان درآمد این سی دی از ما پرسیده می شود در اینجا باز به این موضوع اشاره می کنیم که حداقل درآمدی که از این برنامه می توان به دست آورد ماهیانه بین 300 تا 500 هزار تومان و حداکثر درآمد آن نیز بستگی به میزان فعالیت شما دارد. البته همچنان که قبلا نیز عرض گردید درآمد این شیوه نامحدود است و بسیار افرادی هستند که در همین لحظه ای که شما در حال مطالعه این صفحه هستید ، ماهیانه بیش از یک میلیون تومان درآمد از این برنامه به دست می آورند .

سوال آخر : سوال مهم
اصل کار چیست ؟ من باید چکاری را انجام دهم؟ من برای چه کسی کار میکنم ؟
دوست من به دلیل اینکه این کار یک روش ندارد نمیشود دقیقا گفت که شما چکاری انجام میدهید ، اما من به صورت کامل آن را بیان می کنم:
شامل مباحث مختلفی از جمله : تبلیغات در منزل با اینترنت و بازاریابی در منزل با اینترنت و مشارکت در فروش و فروشگاه های اینترنتی و سایت های کلیکی و بازار بورس و اوراق بهادار و و و و خیلی روش های دیگر می شود که همگی ایرانی هستند و تست شده و مجوز دارند ، حالا بعضی از این روش ها مربوط به شرکت ما و همکارهایمان هست و بعضی مربوط به یک سری شرکت های خصوصی معتبر و قدیمی و بزرگ و بعضی هم مربوط به یک سری ارگان های دولتی است . این شما هستید که یک یا چند تا از این روش ها رو به سلیقه خودتون انتخاب می کنید و شروع می کنید طبق آموزش های درون نرم افزار و توضیح های آن کار می کنید و درآمد کسب می کنید .

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us