همه میگن دندانت زرده یه فکری بکن « Armin3D.com

همه میگن دندانت زرده یه فکری بکن

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 6:13 pm August 19, 2022

همه میگن ای دادو بیداد فلانی هم دندانش زرد شده ادم خودش زیاد متوجه نیستکه چقدر دندانش به رنگ زرد کمرنگ یا پر رنگ در امده اما تا ادم یک حرف خنده داری میشوه حالا جوک یا هر چیزی حتی با لبخند به طرف مقابل اونی که روبروست میتونه راحت ببینه شاید بهخ ادم نگه که دندانهایت زرده میترسه خدای نکرده ادم ناراحت بشه اما بعضی ها میگن خوب چاره چیست حالا برای اینکه زرد شده یا ادم چای خورده که بدون چای هم نمیشه یا غذاهای رنگی خورده با گذشت زمان شاید هم اصلا ارثی باشه یا سیگار زیاد کشیده حالا که شده بهتره این موارد رو رعایت کرد اول و مهمتر از همه برای سفید شدن دندان رنگ سفید زدن هست نه شوخی کردم رنگ نزنی یه بار خوب بهتره بهداشت دندان را مرتب انجام داد دوم هم شامل:تنها 2 قاشق سرکه سیب را درون یک لیوان آب تمیز و شفاف بریزید. با اینکارتان یک دهانشویه کاملا خانگی و طبیعی ساخته اید. این دهانشویه را به مدت 30 ثانیه در دهان غرغره کنید و به تمام دندان های خود بزنید. بعد از ریختن آب و سرکه سیب، دهان خود را بشویید، سپس با کمک خمیردندان های معمولی مسواک بزنید. استفاده از سرکه سیب یک روش کاملا طبیعی برای درمان زرد شدن دندان ها است.

تنها 2 قاشق سرکه سیب را درون یک لیوان آب تمیز و شفاف بریزید. با اینکارتان یک دهانشویه کاملا خانگی و طبیعی ساخته اید. این دهانشویه را به مدت 30 ثانیه در دهان غرغره کنید و به تمام دندان های خود بزنید. بعد از ریختن آب و سرکه سیب، دهان خود را بشویید، سپس با کمک خمیردندان های معمولی مسواک بزنید. استفاده از سرکه سیب یک روش کاملا طبیعی برای درمان زرد شدن دندان ها است.برای درمان زردی دندان در خانه مقدار زیادی آب بنوشید

هر فردی باید در طول روز مقدار زیادی آب بنوشد، زیرا آب به از بین رفتن باکتری ها موجود در دهان کمک میکند و روند تولید بزاق را افزایش میدهد. علاوه بر نوشیدن آب سالم، میتوانید برای تامین آب بدن از میوه ها و سبزیجات سالم نیز تغذیه کنید.

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us