مشخصات گوشی خوب موبایل « Armin3D.com

مشخصات گوشی خوب موبایل

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 3:08 pm April 25, 2011

گوشی Ywndo ویژگی فوق‌العاده‌ای را در پخش موسیقی ارایه می‌کند نخستین گوشی از سری Walkman سونی اریکسون می‌باشد که از نمایشگر لمسی بهره می‌برد. سونی اریکسون Yendo تمام نیازهای مشتری امروزی تلفن همراه را پاسخگو می‌باشد و از ویژگی‌های آن می‌توان به پخش کننده‌ی موسیقی بسیار با کیفیت Walkman و دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی نظیر Twitter و Facebookاشاره کرد.

طراحی ظاهری
از نظر طراحی ظاهری این گوشی بسیار زیبا می‌باشد و در رنگ‌های مختلفی وجود دارد. سونی اریکسون Yendo در 10 رنگ مختلف مشکی، سفید، زرد، نارنجی، سبز، قرمز، آبی، صورتی، بنفش و نقره‌ای موجود می‌باشد. ابعاد و طراحی استایلیش آن باعث شده است که به راحتی در کف دست جای بگیرد. ابعاد آن 9.35 سانتی‌متر در طول، 5.2 سانتی‌متر در عرض و 1.55 سانتی‌متر در قطر می‌باشد و سنگینی آن تنها 81 گرم است؛ بنابراین Yendo یک پخش کننده‌ی موسیقی جیبی بسیار خوب می‌باشد. پس شما با یک گوشی با تخصص موسیقی مواجه هستید که به دلیل نمایشگر لمسی ابعاد بسیار خوبی دارد. کاربر می‌تواند از صفحه کلید QWERTY لمسی استفاده کند. نمایشگر لمسی 2.6 اینچی می‌باشد و کیفیت بالایی را ارایه می‌دهد.

امکانات صوتی؛ تصویری و سرگرمی
پخش موسیقی ویژگی است که این گوشی در آن تخصص دارد. چرا که از فن‌آوری پیشرفته‌ی Walkman بهره می‌برد و کلیدهای لمسی کنترل موسیقی برای این پخش کننده وجود دارند. با استفاده از TrackID کاربر می‌تواند از بین تعداد بسیار زیاد فایل‌های موسیقی Track مورد علاقه‌ی خود را پیدا کرده و با استفاده از PlayNow می‌تواند جدیدترین موسیقی‌ها را به صورت مستقیم از اینترنت دانلود کند. این گوشی مجهز به دوربین 2 مگاپیکسلی است و از حافظه‌ی داخلی 5 مگابایت بهره می‌برد و می‌تواند از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف 16 گیگابایت پشتیبانی کند. زمان مکالمه‌ی آن نیز 3 ساعت و 30 دقیه می‌باشد و 312 ساعت نیز زمان انتظار آن است.

امکانات شبکه و اینترنت
گوشی سونی اریکسون Yendo دارای مرورگر اینترنت Obigo™ Q7 است. همچنین مجهز به میانبرهای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی چون Facebook و Twitterاست. این گوشی از 3G پشتیبانی نمی‌کند و فقط از باندهای (GSM 900 & GSM 1800) پشتیبانی می‌کند. همچنین از فن‌آوری‌های EDGE و GPRS نیز پشتیبانی می‌کند.

در کل این گوشی ویژگی‌های متوسطی دارد که نقطه‌ی قوت اصلی آن همان ویژگی پخش موسیقی می‌باشد. هرچند که از 3G پشتیبانی نمی‌کند ولی ویژگی‌های بسیار خوبی را در اتصال به شبکه و امکانات سرگرمی ارایه می‌کند و قیمت مناسبی نیز دارد.
قابلیت بسیار عالی در پخش موسیقی با بهره‌گیری از فن‌آوری Walkman
طراحی زیبا و استایلیش با ابعاد جمع و جور و وزن سبک
نمایشگر 2.6 اینچی لمسی
قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف 16 گیگابایت
مرورگر اینترنت Obigo™ Q7
پشتیبانی از فن‌آوری‌های EDGE و GPRS

شارژدهی نسبتا کم باتری برای مکالمه
عدم توانایی در پشتیبانی از 3G

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us