گوشی « Armin3D.com

گوشی

در بخش موبایل — admin @ 4:27 pm March 20, 2011

سازندگان گوشی اکو درباره ایده ساخت این گوشی های هوشمند می گویند: تا قبل از این تنها امکان انجام یک کار و یا اجرای یک برنامه در گوشی های هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی وجود داشت، اما گوشی اکو این امکان را می دهد که کاربر در 2 صفحه نمایش به انجام کارهای مختلف بپردازد. درست مانند کسی که 2 مانیتور به یک رایانه وصل کرده باشد.

بر اساس گفته های این مسئولان، کاربران گوشی اکو خواهند توانست در یک صفحه به گشت و گذار در دنیای اینترنت بپردازند و به صورت همزمان در دیگر صفحه نمایش، ایمیل های خود را مرور کنند و یا نرم افزاری را اجرا کنند. گوشی اکو با قیمت 199دلار  و 99 سنت تا پایان بهار آینده روانه بازار آمریکا خواهد شد و دوستداران این گوشی در دیگر نقاط جهان باید کمی بیشتر صبر کنند.

البته با توجه به مشخصات فنی ارائه شده از سوی شرکت اسپرینت، امکان شکست این محصول در بازار وجود دارد، زیرا اعلام شده است که این گوشی از فناوری مربوط به نسل سوم گوشی های تلفن همراه (3GS) پشتیبانی می کند و سیستم عامل آن هم نسخه قدیمی 2.2 اندروئید خواهد بود.
این در حالی است که در حال حاضر علاقه مندان به گوشی های تلفن همراه هوشمند به دنبال نسل چهارم این گوشی ها و هچنین نسخه جدید سیستم عامل ها هستند و فاصله زمانی تا پایان بهار نیز نگرانی ها  در مورد کارایی این گوشی را دو چندان می کند.

از دیگر قابلیت های این گوشی تلفن همراه می توان به دوربین 5 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 4.7 اینچی (در حالت کاملاً باز) اشاره کرد.

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us