2 خبر ورزشی یکی تیس زنان یکی کشتی مردان « Armin3D.com

2 خبر ورزشی یکی تیس زنان یکی کشتی مردان

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 1:43 pm October 4, 2021

هر 2 تا را ایران برد و این هم اهم اخبار ورزشی امروز

مشکات الزهرا صفی، تنیس باز آکادمی آپت ایران در مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال تنیس «شیکمنت» قزاقستان شرکت کرده بود، صبح امروز (شنبه) در دیدار نهایی این پیکار‌ها به مصاف «آروژان ساگاندلیکوف» رفت و موفق شد ضمن برتری مقابل حریف خود، به مقام قهرمانی این رقابت‎ها دست پیدا کند.
صفی ست نخست را با نتیجه ۶ بر ۳ به سود خود به اتمام رساند. وی ست دوم را ۶ بر ۴ به نماینده قزاقستان واگذار کرد و در ست سوم نیز ۷ بر ۵ به برتری دست یافت و برنده این دیدار حساس شد. تنیس باز جوان کشورمان پیش از این قهرمانی با ۳۰۶ امتیاز در رده ۲۱۸ جهان جای داشت؛ اما نماینده شایسته تنیس کشورمان با این قهرمانی و کسب ۱۷۰ امتیاز در رده بندی جدید فدراسیون جهانی تنیس، به رتبه ۱۳۷ جهان خواهد رسید.دیوید تیلور که در فینال مسابقات کشتی آزاد وزن ۸۶ کیلوگرم بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق شده بود با شکست حسن یزدانی در یک کشتی نزدیک به قهرمانی برسد، شب گذشته (یکشنبه) در دیدار فینال همین وزن در مسابقات قهرمانی جهان در شهر اوسلوی نروژ با نتیجه ۶ ـ ۲ مغلوب آزادکار سرشناس ایرانی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیلور آمریکایی که در سال ۲۰۱۸ با شکست حسن یزدانی در دور اول مسابقات موفق به کسب تنها عنوان قهرمانی خود در مسابقات جهانی شده بود، در واکنش به شکست مقابل آزادکار ایرانی گفت: یزدانی رقیبی بزرگ است. امروز روز من نبود.

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us