تکامل ادمها با سرعت برق « Armin3D.com

تکامل ادمها با سرعت برق

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 9:40 pm November 17, 2020

جهان و فن اوری در حال توسعه هست انسان کنونی با انسانهای گذشته اصلا قابل مقایسه نیستند به ساختمانهای بلند نگاه کنید به سفینه ها به موبایل چت تصویری اینترنت ماشینی که بدون راننده حرکت می کند و حمامهای خودکار و تمام اتوماتیک رباطهایی که خیلی شبیه انسانها هستند به جای ریس خودشان مانند یک بدل واقعی به جای هنرپیشه ها فیلم بازی می کنند و فوتبال و

حمام کاملاً خودکار را نشان می دهد که در عرض چند دقیقه همه شما را زیبا می کند. ممکن است ما از برس های اتوماتیک و ماشین های آرایش رباتیک استفاده نکنیم (هنوز!) ، اما آنچه می توانیم انجام دهیم این است که بیشتر قسمتهای حمام خود را فقط با یک ابزار و یک برنامه کنترل کنیم. به اندازه کافی نزدیک است!

سرویس بهداشتی خودکار | 10 چیز مدرنی که پیش از ظهور آنها صدها سال پیش بینی شده بود | توت مغزی
ماشین خودران

رمان سالی از آیزاک آزیموف در میان اولین مواردی بود که مفهوم اتومبیلی را که نیازی به راننده ندارد معرفی کرد – آن فقط به تنهایی رانندگی می کند! خوب ، امروزه اتومبیل های خودکار بخشی از واقعیت ما هستند و شرکت هایی مانند تسلا و ویمو در حال حاضر آنها را بدون راننده ایمنی در ترافیک واقعی آزمایش می کنند. به زودی ما در اتومبیل های هوشمندی که فقط توسط رایانه اداره می شوند گشت و گذار خواهیم کرد!

ماشین خودران | 10 چیز مدرنی که پیش از ظهور آنها صدها سال پیش بینی شده بود |
کارت های اعتباری

ما باید از ادوارد بلامی و کتاب 1888 نگاه او به عقب به خاطر اختراع کارت اعتباری تشکر کنیم. بله ، معاملات پول بی سیم برای قرن ها ذهن مردم را آزار می دهد و اکنون این واقعیتی است که ما در آن زندگی می کنیم! تمام آنچه شما نیاز دارید یک تلفن هوشمند و یک برنامه ویژه برای جابجایی پول خود است. ما انسان ها دوست داریم که چیزها را درست کنیم. تخیل ما را به آینده ای پر از فن آوری های خم کننده ذهن ، اسباب بازی های سورئال و توانایی هایی می رساند که از هر آنچه فکر می کنیم ممکن است فراتر رود. ما در مورد آنها در کتاب های علمی تخیلی می خوانیم ، فیلم های آینده نگرانه تماشا می کنیم و در نهایت برای ایجاد آنها در زندگی واقعی الهام می گیریم. فکر می کنید تلفن های هوشمند یک اختراع کاملاً جدید است؟ نه ، آنها دهه ها پیش پیش بینی شده بودند! کارت های اعتباری ، اتومبیل های خودران و حتی ساعت های هوشمند نیز همین طور است. در اینجا 10 چیز مدرن آورده شده است که صدها سال قبل از ظهور پیش بینی شده است. چت تصویری

به نظر می رسد برخی از افراد ، مانند هنرمند قرن نوزدهم ژان مارک کوته ، توانایی نگاه کردن به آینده را داشتند. او یکی از خالقان En L’An 2000 است ، مجموعه ای تصویری از دستاوردهای فناوری که باید تا سال 2000 به دست می آوردیم. این مجموعه هنری اولین بار در سال 1899 چاپ شد! در آن ، ژان مارک کوته آینده گپ ویدیویی را به تصویر می کشد – در حالی که هنوز چنین فناوری های تصویری وجود نداشته است!

چت تصویری | 10 چیز مدرنی که پیش از ظهور آنها صدها سال پیش بینی شده بود | توت مغزی
آی پد

آرتور کلارک ، نویسنده 2001: ادیسه فضایی ، در سال 1968 پیش بینی کرد و یک تمدن پیشرفته از نظر فناوری را توصیف کرد که حیات را روی زمین ایجاد می کند. او در این كتاب از روزنامه های الكترونیكی یاد كرد كه شباهت زیادی به iPad یا تبلت های امروزی برای خواندن دارند.

اپل | 10 چیز مدرنی که پیش از ظهور آنها صدها سال پیش بینی شده بود |
آپولو 11

Jule Verne’s From Earth to the Moon دقیقاً تصویر مأموریت Apollo 11 به ماه را نشان می دهد. شباهت ها غیر عادی است! در این رمان سه مرد سوار یک سفینه فضایی به نام کلمبیاد شدند و از فلوریدا پرتاب شدند. 104 سال بعد سه فضانورد با یک ماژول فرماندهی به نام کلمبیا که از فلوریدا نیز پرتاب شد ، سوار سفینه فضایی آپولو 11 شدند! در رمان یک تلسکوپ قادر به مشاهده مأموریت در حال انجام بود و این دقیقاً همان اتفاقی است که در زندگی واقعی رخ داده است!

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us