لرزش دست چیست؟ کجات میلرزه؟ دستهایت؟ « Armin3D.com

لرزش دست چیست؟ کجات میلرزه؟ دستهایت؟

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 6:48 pm May 8, 2020

ایا ادمی هستی که وسواس داری ایا تازگی ها فراموشکار شدید لرزش دست چیست؟ کجات میلرزه؟ دستهایت؟



بهترین جواب رو دکتر میده اگه خوب نشد دکتر بهترین هست اون میدونه جیکار کنه که شما دستتون نلرزه
وقتی دیدم در گوگل از طریق سایت بسیار پیشرفته امارگیر زنده هیت استیپز hitsteps بالا میره خوشحال شدمدیدم امار بازدیدکننده های سایت داره بالا میره لرزش دست و گفتم چند تا پست جدید هم بزارم که این سایت باز هم بازدید کنندگانش بالا و بالاتر بره اما مطلب امروز دز باره لرزش دست هست همه ما افرادی را دیدیم که دستشان میلرزه و معمولا این افراد سنشان هم بالای 45 سال هست و بیشتر نزدیک به 6-0 یا هفتاد سال هست انها ناگهان متوجه می شوند دستشان می لرزد و فکر می کنند یک قسمتی از مغزشان که کنترل اندام را به عهده داره دچار اشکال شده بعد از چند روز متوجه می شوند که باید دکتر بروند دارو بخورند تا لرزش کم بشه یا نداشته باشند

لرزش دست چیست؟ چرا دست راستم می لرزه؟ لرزش طبیعی است که به نام «لرزش فیزیولوژیک» شناخته می‌شود. هر فردی می‌تواند دارای مقداری از این لرزش باشد، اما معمولاً به اندازه‌ای کم است که حتی متوجه آن نمی‌شود.
اگر فردی سالم هستید، با دراز کردن دست خود و ثابت نگه داشتن آن می‌توانید این لرزش‌های کوچک را مشاهده کنید. این لرزش طبیعی بدن انسان است. این نوع از لرزش‌ها می‌توانند هنگام انجام کاری که نیازمند دقت بیشتر است، مانند وارد کردن نخ به سوزن اندکی تشدید شوند.



نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us