هوای گیلان امروز تمام ابریست بلاکچین چیست؟ « Armin3D.com

هوای گیلان امروز تمام ابریست بلاکچین چیست؟

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 11:41 am December 11, 2019

فعلا از رعدو برق خبری نیست بارانی هم نباریده هر چند دیروز هوا کمی تا صبح افتابی بود هوای گیلان امروز تمام ابریست بلاکچین چیست؟
شاید بگین چه ربطی بین اب و هوای رعدو برقی گیلان داره با بلاکچین برای نتوع مطلب را اینجوری نوشتم
نوشته های امروز در مورد اب و هوای روز گیلان است هم اکنون در شهر زیبای رشت هستم که به طرف هم در باره اب و هوای گیلان هم بلاکچین چیست؟ شهر بندری انزلی می روم هوا ابریست امروز چهارشنبه هست در بیشتم اذرماهیم 98
سایت بلاکچین چیست؟ من یکمی سرماخوردم اگر کمی تور توری مینویسم بلاکچین  اطلاعاتی هر چند مختصر  moarafi.blogsky.com در مورد بلاک چین  در این وب سایت که به رنگ ابی روشن هست و خیلی  قشنگ  طراحی شده مانند  وب  سایت  reactflow.com    بسیار عالی و زیباست در این سایت می  توان چندین توکن دید. noaran.blogsky.com توکن هایی که در بلاگ چین هست عبارتند از  بیتکویین  کاش و استلار و خود بیتک.ین که لوگوی ان به رنگ زرد و به شکل  دایره هست با یک حرف بزرگ B  در وسط ان قرار دارد  برای  گرفتن ادرس کیف پول به بلاکچین نیاز داریم … و اما در بعضی  مواقع می بینیم  یک توکن دیگر به این وب اضافه میشه هر بار که ار سایتهایی مانند  فری بیتکوین که مجانی بیتکوین میدن می توانید به ادرس خود در بلاکچین بفرستید…..

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us