چگونه خانه را زود بفروشیم؟ « Armin3D.com

چگونه خانه را زود بفروشیم؟

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 11:36 am February 18, 2018

برای  فروش خانه  باید  نکاتی را انجام داد  مهم  هستند  فرض  کنید شما  خریدار  خانه  هستید. اگر شما  بخرید  بقیه  هم  می  خرند.

خانه‌ای که برای فروش گذاشته‌اید، باید حالت عمومی به خود بگیرد تا خریدار بتواند خودش را برای زندگی در آن تصور کند. عکس‌های خانوادگی، دفترچه یادداشت شخصی و دیگر لوازم شخصی‌تان را در کمدها و کشوها قرار دهید. مبلمان و تجهیزات خانه باید به‌گونه‌ای چیده شده باشند که فضای خالی خانه بیشتر به چشم بیاید. درصورتی‌که نمی‌توانید چیدمان وسایل و تجهیزات را تغییر دهید، از یک مشاور طراحی دکوراسیون کمک بگیرید.

آشپزخانه برگ برنده‌ی شماست
آشپزخانه یکی از مکان‌های مهم در خانه است که خریدار به آن اهمیت زیادی می‌دهد. اگر آن را به بهترین شکل بازسازی کنید، درصد زیادی از پول‌تان را دوباره به‌دست خواهید آورد. سریع‌ترین و ارزان‌ترین نوع تعمیراتی که می‌توانید در آشپزخانه انجام دهید، عوض‌کردن رنگ دیوار، دستگیره‌ی کابینت‌ها و وسایل جانبی است. سعی کنید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید که خریدار بتواند آن را به هر شکلی که دوست دارد تجسم کند. آشپزخانه‌ای به سبک قدیمی، چندان برای خریدار جذاب نخواهد بود. می‌توانید تمام این هزینه‌ها را در قیمت نهایی خانه محاسبه کنید.

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us