همه چیز در مورد آلت تناسلی نعوذ و خم شدن آلت « Armin3D.com

همه چیز در مورد آلت تناسلی نعوذ و خم شدن آلت

در بخش پزشکی — admin @ 8:48 am December 16, 2017

الت در مردان  استخوانی  ندارد اما  با این  حال  بهتر  است  زن  و  مرد  در  زناشویی پس  از  ازدواج  رعایت  همدیگر را بککنند

آلت تناسلی مردان اندامی است بدون استخوان و غضروف، که بدنه ( بافت نعوظی ) آن از سه سیلندر به طولی حدود ۲۰ سانتیمتر و قطر حدود ۲٫۵ سانتیمتر تشکیل شده که ۲ عدد بافت اصلی نعوظ در طرفین و سومی که حاوی مجرای ادرار است، در زیر این ۲ سیلندر قرار گرفته است. این سیلندرها در کنار هم قرار گرفته و در قسمت داخلی متصل به استخوانهای لگن خاصره بوده و قسمت خارجی آن توسط پوست پوشانیده شده که نمای ظاهری اندام تناسلی را تشکیل می دهد.

داخل سیلندرهای نعوظی بافت اسفنجی قرار گرفته که فضای زیادی را هنگام نعوظ جهت ورود خون ایجاد می کند و دیواره آن از بافت بسیار قوی و ضخیم تشکیل شده است. سیلندرها توسط بافت حلقوی قوی دیگری کنار هم قرار می گیرند تا خود شکل سیلندری واحد را تشکیل دهند و روی آن را بافتهای نرم و لغزنده زیر جلدی و پوست پوشانده است که، قابلیت حرکت و لغزندگی بین پوست و بافت نعوظی را ایجاد می کند، تا بدون کشش و فشار بر روی پوست، سایز آلت تناسلی در حالت نعوظ چند برابر بزرگتر شود.

بدنه آلت تناسلی در هنگامی که آلت تناسلی تحریک نشده باشد کوچک شده و در حالت خوابیده قرار دارد و کاملا نرم و با انعطاف است، اما در هنگام تحریک و نعوظ کامل (Erection) تا چند برابر بزرگتر شده، بصورت افراشته در آمده و سفت و سخت می‌شود و می‌تواند به صطلاح بشکند.

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us