ادکلن جیبی ۵۰ میل مردانه کرید اونتوس « Armin3D.com

ادکلن جیبی ۵۰ میل مردانه کرید اونتوس

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 2:47 pm November 18, 2017
ادکلن جیبی ۵۰ میل مردانه کرید اونتوس
قیمت: 20,000 تومان
برند سلطنتی کرید در سال ۲۰۱۱ بار دیگر با عرضه ادکلن مردانه اونتوس قدرت خود را به رخ فعالان بازار عطرو ادکلن در گوشه و کنار دنیا کشید . ادکلنی اعجاب انگیز با رایحه ای کاملا متفاوت و با پارادوکسی عجیب در عطرو بو که هر مرد جوان و حتی میانسالی را مجذوب خود می کند. این ادکلن از زمان عرضه تا کنون یکی از بهترین و شیک ترین ادکلنهای بازار به شمار می رود و دارای محبوبیت بسیاری در بین آقایان است.

ادکلن مردانه اونتوس دارای رایحه ای تلخ و طبع خنک است و به راحتی در فصول مختلف سال قابل استفاده است. رایحه اولیه ادکلن کرید اونتوس ترکیبی از انگور سیاه و سیب سرخ و ترنج و آناناس است. رایحه میانی ادکلن با ترکیبی از رز و چوب درخت قان بویی اعجاب انگیز را ایجاد کرده است و در نت پایانی نیز ترکیبی از مشک و عنبر سادل و خزه درخت بلوط شما را شگفت زده می کند. این ادکلن کاملا شیک و سلطنتی دارای ماندگاری بین هفت تا دوازده ساعت بر اساس نوع لباس است. شیشه های بسیار زیبا و جذاب این ادکلن نیز حاوی۵۰ میلی لیتر از عطر اونتوس هستند.

AVENTUS عطری مردانه- زنانه، قدرتمند با ماندگاری و پخش بوی فوق العاده بالاست که در سال ۲۰۱۱ طراحی و ساخته شد. این عطر در عین شادابی و نشاط، ابهت و روح دراماتیک درهم آمیخته از جنگ و صلح را الهام گرفته از زندگی امپراطوری ناپلئون سوار بر اسب پیروزی به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملا پادشاهانه نشان داده است.

رایحه اولیه: توت سیاه و سفید- ترنج ایتالیایی- سیب فرانسوی- آناناس سلطنتی

رایحه میانی: رز نفیس- درخت غان خشک- یاس مراکشی- نعناع هندی

رایحه اصلی: مشک- خزه درخت بلوط- عنبر- وانیل

خرید

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us