بطری آب طعم دهنده میوه ای دتاکس واتر قیمت: 18000 تومان « Armin3D.com

بطری آب طعم دهنده میوه ای دتاکس واتر قیمت: 18000 تومان

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 5:14 pm September 13, 2017

بطری آب طعم دهنده میوه ای دتاکس واتر

قیمت: 18000 تومان

تمام پزشکان نوشیدن 8 لیوان آب را در طول شبانه روز به ما توصیه می کنند آب دو سوم از وزن بدن ما را تشکیل میدهد و نوشیدن آب در درمان بسیاری از امراض مفید است. اما بسیاری از افراد نوشیدن آب برایشان دشوار است و معمولا در طول شبانه روز آب کافی نمی نوشند ما برای این دسته از افراد پیشنهاد ویژه ای داریم: بطری آب طعم دار میوه ای راه حل بسیار مناسبی است که در زیر نگاهی به ویژگیهای آن می اندازیم.

ویژگیهای بطری طعم دهنده آب دتاکس واتر

1– بطری آب میوه ای یک بطری یک لیتری آب است که درون آن محفظه ای برای قرار دادن میوه طراحی شده و شما می توانید با قرار دادن میوه های دلخواهتان در درون آن آب طعم دار بنوشید.

2– حجم: 1 لیتر
ارتفاع: 24 سانتی متر
قطر: 7 سانتی متر

3– بطری آب طعم دار با محفظه مخصوص میوه خواص و طعم میوه ها را به آب داخل بطری انتقال میدهد و نوشیدن این آب باعث سم زدایی از بدن شما می شود.

4- بطری آب دتاکس واتر یک بطری آب ورزشی است که با داشتن طعم میوه در داخل آن میتواند حس بسیار خوبی را موقع نوشیدن آب در حین ورزش به شما منتقل کند.

5– همچنین افراد دیابتی و یا افراد با مشکلات گوارش و یا کسانی که طرفدار نوشیدنی سالم هستند می توانند بجای استفاده از نوشابه های گازدار از این بطری آب میوه ای استفاده کنند ونوشیدنی سالم بنوشند.

6- بطری طعم دهنده آب سبک و براحتی قابل حمل است همچنین شستشوی آن بسیار راحت است و نیاز به استفاده از شوینده برای آن ندارید.

7- بطری آب طعم دار همچنین سازگار با آب گازدار است و در صورت استفاده از آب گاز دار دچار مشکل نمیشود.

8- با اضافه کردن میوه هایی مثل خیار و لیموترش در محفظه میوه بطری می توانید در طول تابستان علاوه بر نوشیدن آب مورد نیاز بدنتان خود را نیز از شر گرمازدگی و عطش رها کنید.

9- بطری آب طعم دهنده دتاکس واتر را می توانید هنگام گردش، ورزش، سفر، محل کار و یا هر جایی که میروید همراه خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.

محصول را سفارش دهید و ظرف دو الی سه روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

 

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us