شامپوی دوقلو مخصوص مبل و فرش « Armin3D.com

شامپوی دوقلو مخصوص مبل و فرش

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 9:03 pm April 5, 2017

شامپوی دوقلو مخصوص مبل و فرش
قیمت: 18,000 تومان

با شامپوی مخصوص مبل و فرش می توانید لکه چای روی فرش و هر لکه ای روی مبل و فرش باشد را به راحتی از بین ببرید.

در صورت استفاده از فرش و مبل، امکان ندارد که درگیر پاک کردن لکه های مختلف بر روی آنها نباشیم. مخصوصا اگر در منزل فرزند کوچکی هم وجود داشته باشد که این مشکل به یک معضل روزمره تبدیل می شود. مواد شوینده مختلفی برای پاک کردن لکه ها از روی مبل و فرش در بازار وجود دارند اما هر کدام به نوبه خود دارای مشکلات و ضعف هایی هستند که باعث می شود در هنگام کار نواقصی داشته باشند. شامپو دوقلو لکه گیری مبل و فرش، جهت لکه گیری فرش و لکه گیری مبل بوده و مناسب برای تمیز کردن فرش ماشینی و مبلمان می باشد.

این محصول ساخت ایران بوده و دارای شماره پروانه بهره برداری 127/20850 بوده و همچنین کد ملی کالا به شماره 2161220316700001 را دارا می باشد.

ویژگی های شامپو دوقلو لکه گیری مبل و فرش:

این محصول شامل 2 عدد شامپو خشکشویی مبل ، فرش و موکت است که جمعا 1100 سی سی (1.1 لیتر) حجم دارند. از این محصول می توان برای خشکشویی کامل مبلمان ، لکه گیری مبلمان ، خشکشویی فرش و موکت و لکه گیری موکت و فرش استفاده کرد. ترکیبات محصول شامل پراکسید هیدروژن، سورفکتانت آنیونیک، حلال، اسانس، آب دیونیزه و نگهدارنده می باشد. هر دو عدد شامپو برای لکه گیری و شستشوی چند باره یک دست مبل هفت نفره و  یک فرش 9 متری کافی است. از این شامپو می تواند جهت لکه چای روی فرش و مبل، لکه گیری قهوه، شیر کاکائو، کولا، آب میوه، چربی و سس گوجه، لکه گیری خون، از بین بردن لکه خودکار روی چرم و… استفاده نمود. از این محصول به دو شکل اسپری کردن و لکه گیری موضعی استفاده نمود که در ادامه هر دو نوع توضیح داده خواهد شد.

1- تمیز کردن فرش ماشینی و مبل به روش اسپری:

جهت از بین بردن لکه روی مبل و فرش بصورت اسپری، کافی است که نیم فنجان (حدود 50گرم) از هر دو شامپو را به مقدار برابر در یک بطری اسپری شیشه شور نیم لیتری بریزید و مابفی حجم بطری (400گرم) را با آب پر نمایید. سپس به مقدار خیلی کم روی مبل یا فرش یا موکت اسپری نمایید و بعد از یک دقیقه صبر با پارچه نمدار روی آن بکشید. به همین راحتی از بین بردن لکه فرش انجام می شود.

2- لکه گیری موضعی مبل و فرش (مانند از بین بردن لکه چای روی فرش):

نیم فنجان به مقدار مساوی از هر شامپو را بدون رقیق کردن با آب با هم مخلوط می کنید و کمی از آن را به پنبه آغشته کرده و روی لکه می کشید پس از 2 دقیق صبر می کنید تا لکه محو شود سپس با پارچه نمدار روی آنرا تمیز می کنیم.

شما به راحتی می توانید با شامپو مخصوص مبل و فرش لکه گیری مبل و فرش را به راحتی انجام دهید و دیگر برای تمیز کردن فرش ماشینی ، موکت و مبل نیاز نیست که هزینه و وقت خود را تلف کنید.

این محصول به صورت دوقلو و در دو رنگ می باشد که باید با هم به نسبت مساوی تقسیم شود و سپس استفاده شود.

برند این محصول: کوشا شیمی است.

خرید

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us