فایل لایه باز فتوشاپ ، هدر ستمپی ، فروردین 1395 « Armin3D.com

فایل لایه باز فتوشاپ ، هدر ستمپی ، فروردین 1395

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 6:43 am October 10, 2016

فایل لایه باز فتوشاپ ، هدر ستمپی ، فروردین 1395

قیمت: 60000 تومان

چنانچه میخواهید هدری همانند ستمپی برای سایت یا وبلاگ خود طراحی نمائید با مقداری تغییرات مختص خود ! میتوانید فایل باز آنرا تهیه نمائید تا از پرداخت هزینه طراحی برای مناسبتهای مختلف بی نیاز شوید .

PSD فرمت اختصاصی نرم افزار فوتوشاپ (Photoshop، به معنی کارگاه عکاسی) است که به طرح لایه باز شناخته میشود. به لطف این فرمت گرافیست ها میتوانند کارهای خود را همان گونه که در فوتوشاپ وارد کرده اند با این فرمت ذخیره کرده و بدون هیچ کم کاستی در اختیار دیگر افراد قرار دهند تا آنان نیز از عناصر گرافیکی در دسترس و موجود در آن در کارهای خود از قبیل ساخت پوستر ، قالب و پوسته وبسایت ، تصاویر مربوط به متون وب مستر ها و .. بهره برند.

——-

هدیه ما به بازدید کنندگان محترم  فایل هدر ستمپی (setmapi) :

اگر سر و کار شما با فتوشاپ و طراحی زیاد است احتمالا نیاز به ابزارهایی مانند پترن، گرادیانت، شیپ و . . . بسیار بوده است و گاهی اوقات نیاز داشته اید تا شکل یا شیئی خاص را طراحی نمایید. امروز قصد دارم ۱۰ سایت بسیار مفید که در زمینه فتوشاپ و مایحتاج آن فعالیت دارند را به شما عزیزان معرفی کنم. در این وب سایت ها شما میتوانید طرحهای لایه باز بسیار زیادی در دسته بندی های مختلف و همچنین انواع و اقسام اکشن ها، گرادیانت ها، شیپ ها،آیکون ها، فریم ها و . . . را پیدا نمایید و مطمئنم میتوانید از خیلی از آنها در کارها و پروژه های خود استفاده نمایید و در زمان خود صرفه جویی زیادی نمایید :

PSD Galaxy

DownLoad PSD

Devian Art

Lord of Design

Bevel and Emboss

Design Bum

GFX Fever

PSD List

PSD Graphics

Free PSD

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us