گوشواره Lovin « Armin3D.com

گوشواره Lovin

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 6:36 pm October 13, 2014

گوشواره Lovin

قیمت: 36000 تومان

گوشواره Lovin از مدل های پر طرفدار زیورالات در پاییز سال 2013 می باشد. این گوشواره از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این گوشواره با سنگی که به زیبایی تراش خورده ، و نگین های ظریف به کار رفته مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی خیره کننده و منحصر به فرد به همراه یک گردنی زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید. طراحی و جنس این محصول بسیار عالی بوده و قابل تمایز از جنس طلای آن نمی باشد، در ضمن این گوشواره در 4 رنگ : یاقوتی ، زمردی ، کهربایی و توپاز آبی ارائه شده است.

گوشواره Lovin دارای 15 گرم وزن و 3سانتی متر طول و 2 سانتی متر عرض می باشد و free size می باشد و مناسب برای همه خانم ها بوده و بهترین هدیه برای سالگرد ازدواج.سالگرد آشنایی.سالگرد دوستی.روز عشق.تولد .
لطفا در هنگام ثبت سفارش رنگ انتخابی خود را در قسمت پیغامی از شما درج نمایید در غیر این صورت هر رنگی که موجود باشد برای شما انتخاب خواهد شد.این محصول به صورت پرداخت وجه درب منزل به مامور اداره پست عرضه خواهد شد .

برخی از ویژگیها
1) در 4 رنگ زمردی – کهربایی – یاقوتی – توپاز آبی  2) وزن محصول 15 گرم  3) طول 3 سانتی متر و عرض 2سانتی متر  4) گوشواره Lovin از مدل های پر طرفدار زیورالات در پاییز سال 2013 می باشد. ا  5) لطفا رنگ انتخابی خود را در هنگام ثبت سفارش درج نمایید.

خرید گوشواره Lovin

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

lahijan

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us