نردبان تلسکوپی و کشویی زیر شیروانی « Armin3D.com

نردبان تلسکوپی و کشویی زیر شیروانی

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 6:55 pm October 11, 2014

نردبان تلسکوپی و کشویی زیر شیروانی

قیمت: 750000 تومان

نردبان زیر سقفی یا زیر شیروانی مدل تله استپس نردبانی کاملا منحصر بفرد و با کیفیت فوق العاده بالا است که جنس آن از آلومینیومی است که در ساخت قطعات هواپیما استفاده می شود. بنابراین محصولی استثنایی در وزن نردبان و همچنین میزان تحمل وزن می باشد.

از آنجا که دیده شده تعداد بسیاری به علت عدم امکان دسترسی آسان به اتاقکهایی که از طریق دریچه سقفی به آنها دسترسی وجود دارد دارای مشکلات فراوانی هستند و با روشهای مختلف سعی در رفع این مشکل دارند هم اکنون محصولی بسیار با کیفیت و فوق العاده کاربردی در کشور سوئد تولید و به بازار عرضه شده که پاسخ به تمام نیازهای شماست.

نردبان زیر شیروانی تله استپس سوئد با مکانیزم تلسکوپی بودن خود حتی کوچکترین قسمت از فضای موجود را اشغال نمی کند و هیچگاه نیاز به تحمل دیدن یک نردبان آویزان شده از دریچه سقفی اتاقک ندارید. بله درسته. اگر دقت کنید در زیر حدود بیش از 90 درصد از دربهای سقفی یک نردبان آهنی بد شکل جا خشک کرده است که کل ظاهر اتاق یا مغازه یا خانه شما را زیر سوال می برد. شاید شما به این موضوع دقت نکرده باشید ولی مطمئن باشید این حالت منفی به چشم همه می آید.
مشکل بعدی اشغال فضای بی دلیل به علت وجود نردبان است. شما ممکن است ماهی یکبار یا حتی روزی یک یا چند بار قصد استفاده از نردبان جهت بالا رفتن و ورود به اتاقک سقفی را داشته باشید. .ولی زمانهای دیگر چه؟ دائما باید فضای مشخصی در اختیار این نردبان آهنی بد قواره وجود داشته باشد که لازم است همیشه از کنار آن با احتیاط و احترام گذر کنید!

حال نردبان جدید زیر شیروانی تله استپس این مشکل را به این صورت حل کرده است.
این نردبان فقط در زمان مورد نیاز جلوی چشمان شما ظاهر می شود. زمانیکه به آن نیاز ندارید آنرا نخواهید دید. بنابراین هیچگاه ظاهر فضای شما را خراب نخواهد کرد. هیچگاه وجود آن باعث مزاحمت برای شما نخواهد شد.
نردبان زیر شیروانی و سقفی تله استپس فوق العاده سبک است ولی تحمل وزن آن 150 کیلوگرم است و این بدلیل نوع آلیاژ آلومینیوم بکار رفته در آن می باشد که قبل تر به آن اشاره شده است. این نردبان بر روی چارچوب درب سقفی نصب می شود. یک اشاره کافی است این نردبان آماده خدمت شود. سیستم تلسکوپی بکار رفته در آن باعث می شود این نردبان بصورت متعجب کننده ای فشرده و جمع شود و در زیر دریچه سقفی قرار بگیرد. جهت استفاده صرفا بند آنرا یکبار بکشید تا بصورت تلسکوپی باز شده و بر روی سطح زمین قرار بگیرد. حال به همین آسانی و تمیزی، نردبان شما آماده استفاده است. پس از هر بار استفاده نیز بدون زحمت، آنرا فقط با اشاره ای به سمت بالا هدایت کنید. وجود فنرهای قدرتمند جمع کننده، خود نردبان را به بالا می کشد و به هیچ وجه نیاز به داشتن قدرت بدنی جهت جمع کردن آن ندارید.

نردبان تلسکوپی تله استپس انقلابی در حل معضل دربهای زیر شیروانی و سقفی است.
این نردبان رکورد استاندارهای کیفی اروپا را شکسته است.

نردبان تله استپس زیر شیروانی در دو مدل موجود است:

1- MODEL MINI
مناسب جهت:
ارتفاع زمین تا دریچه: 2.45 تا 2.55 متر
طول دریچه: حداقل 60 سانتی متر
عرض دریچه: حداقل 52 سانتی متر

2- MODEL 270
مناسب جهت:
ارتفاع زمین تا دریچه: 2.52 تا 3 متر
طول دریچه: حداقل 92 تا 110 سانتی متر
عرض دریچه: حداقل 52 سانتی متر

قیمت درج شده مربوط به مدل مینی می باشد. جهت هماهنگی مدل 270، برای همین مدل ثبت سفارش نمایید.

MADE IN SWEDEN
گارانتی: 5 سال پخش هیراد

محصول دارای مجوز رسمی پخش کننده در کشور است و با گارانتی رسمی شرکتی تحویل می گردد.

توجه: تکمیل فرم سفارش به معنای خرید قطعی نمی باشد. بنابراین جهت تماس با فروشگاه و مشاوره نیز می توانید فرم مربوطه را تکمیل نمایید

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us