فراگیری و استفاده از گرامر زبان انگلیسی « Armin3D.com

فراگیری و استفاده از گرامر زبان انگلیسی

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 6:54 pm October 11, 2014

فراگیری و استفاده از گرامر زبان انگلیسی

قیمت: 13000 تومان

با اين نرم افزار ( که تولید انحصاری شرکت  ما در خاورمیانه بوده و در آخرین سیستم عامل های روز دنیا قابل اجرا می باشد  )  به گونه اي كه تاكنون هرگز تصورش را نكرده ايد گرامر زبان انگليسي را مي آموزيد.
دليل خارق العاده این پدیده آن است كه گرامر در اين نرم افزار به صورت فرآيندي متقابل آموزش داده مي شود بدان معني كه مجموعه اي پويا از انيميشن، صدا و تصوير در كنار هم سعي در آموزش هر چه موثرتر زبان انگليسي دارند. اين مجموعه 100 ساعت آموزش گرامر را در خود جاي داده است و استفاده از آن جهت فراگيري شخصي مثال زدني است بدان دليل كه كتابي هفتصد صفحه اي برايتان به طور زنده نمايش داده مي شود. علاوه بر آن مربيان و اساتيد زبان نيز مي توانند از آن در كلاس به عنوان يك منبع درسي استفاده كنند يا اينكه آنرا به عنوان يك منبع كمك درسي به شاگردانشان توصيه كنند. ويژگيهاي بارز این نرم افزار :
1 –     آموزش توسط سرهاي سخن گو
2 –     استفاده از برجسته سازي نكات جديد يا مهم جهت تمركز بيشتر بر روي آن
3 –     پشتيباني از زبان آموز به نحوي كه در هر بخش نكاتي به صورت تذكر جهت توجه بيشتر ظاهر مي گردند و نكاتي كليدي و توضيحات بيشتر و مثالها واضحتري را به نمايش مي گذارند.
4 –     فراگيران زبان مي توانند ميزان پيشرفت خود را از طريق حل تمرينات و پاسخ به آزمونهاي پايان هر فصل و نمرات كسب شده مشاهده كنند.

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us