تابلوهای الکترونیکی تبلیغاتی « Armin3D.com

تابلوهای الکترونیکی تبلیغاتی

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 4:13 pm August 31, 2014

تابلوهای الکترونیکی تبلیغاتی پردیس

قیمت: 265000 تومان

امروزه تحقیقات نشان داده که استفاده از تنوع رنگ و تکنولوژی های جدید به طور چشمگیری افزایش فروش را به دنبال دارد. مشتری همیشه به دنبال محصولات جدید و شیوه های تبلیغاتی جدید می باشد. دیگر برگه های کاغذ رو فراموش کنید. تجربه نشان داده که استفاده هوشمندانه از ابزار تبليغاتي در معرفي نام تجاريو پيشبرد اهداف فروش بسيار موثر است.

 همينكه مخاطبان تبلیغی را ببينند كه مثلا تداعي كننده احساس خاصي مثل آرامش باشد؛ بايد گفت كه گام اول در معرفي محصول جديد و نهايتا فروش محصول برداشته شده است. ترکيب بندي، رنگ، نور، حرکت، حروف و خطوط زيبا اثر محسوسي بر جلب توجه بينندگان و موفقيت تبليغات شما دارد. نثر زيبا و روان نيز در ترکيب با اين عوامل اثرگذارتر مي‌شود. اين مجموعه ممکن است مدت ها در ذهن بيننده بماند و به اهداف آگهي دهنده کمک کند. هزينه طراحي تبلیغات رقم درخور توجهي نيست اما اثر مهمي بر تبليغ محصول شما دارد.

 تخته های الکترونیک تبلیغاتی”پردیس” ابزاری مناسب و خیره کننده با قدرت درخشندگی عالی برای فروشگاه ها و مغازه ها می باشد تا هر نوع تبلیغات خود را اعم از ارایه اجناس جدید، اطلاع رسانی نوع سرویس خدماتی و فروشگاهی،حراج فصلی و غیره را در معرض دید مشتریان و خریداران و بازدیدکنندگان بگذارند.

این تابلو هم اکنون در مراکز خرید آسیای شرقی (چین و ژاپن)، اروپا و آمریکا استفاده های گوناگونی دارد و فروشندگان و مغازه داران با تنوع نوع ترسیم و نوشتاری بوسیله ماژیک های مخصوص فلورسنت که فقط برای این تخته ها طراحی شده است، به سادگی تصاویر و نوشته های خیره کننده ای را که دارد، در معرض دید مشتریان می گذارند و به جای چسباندن کاغذهای تایپی بر روی شیشه ها که خود قسمتی از ویترین مغازه را به اصطلاح کور می کند، جاذبه فوق العاده و چشم نوازی را برای مشتریان و بینندگان فراهم می آورند.

جالب تر اینکه شما می توانید تابلو مزبور را به جهت سبکی و آسانی حمل و نقل به هر مکانی در فروشگاه خود انتقال دهید. شما هم اینک می توانید با اختصاص هزینه ای کم و خرید یکی از این تابلوهای نوشتاری و طراحی رنگی و نوشتاری بر روی آن و نوع پردازش نور نظر مشتریان بیشتری را جلب نموده و فروش کالاها و خدمات خود را دو چندان کنید.

قابلیت های تابلوهای الکترونیکی تبلیغاتی پردیس

1. یکی از جدیدترین انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد که بنابر ساختار فنی هوشمند و خلاقانه ، می توان از آن برای تبلیغ ، ترویج و معرفی محصولات و  … استفاده کرد.

 2. می تواند به عنوان راهنما برای یک محصول در جهت معرفی ، اعلام قیمت و مشخصات دیگر آن در بازار بکار رود و در نتیجه ، جذب مشتری و ترغیب به خرید را به دنبال خواهد داشت.

 3. تابلو های نوشتاری می توانند به عنوان نمایشگر در پشت ویترین  مکان هایی از جمله، هتل، کافی شاپ ، اتاق کنفرانس ، ، سوپر مارکت ،فروشگاههای زنجیره ایی، مغازه ، پاساژ ، مکانهای تفریحی ، مراکز آموزشی و… استفاده شوند.

 4. همچنین این کالا قابل استفاده جهت محیط های آموزشی و منازل… بر حسب نیاز کاربران می باشد.

 5. تبلیغات زیبای فروشگاهی به صورت ترسیم اشکال و نوشتار در رنگ های مختلف به جای چسباندن کاغذهای اطلاع رسانی به مشتریان و بازدید کنندگان.

 6. کاربری بسیار ساده با پرداخت هزینه ای نه چندان گزاف.

 7. حمل و نقل آسان و راحت و قابل جابجایی به مکان دلخواه.

 8. نمایش خیره کننده حراجی های فصلی.

 9. مصرف ناچیز برق با استفاده از آداپتور 12 ولت.

 10. امکان تنضیمات زیبا و جلب کننده نوری مختلف به هر رنگ دلخواه از طریق کنترل از راه دور تابلو.

متعلقات و وسايل جانبي تابلوهای

 1. قاب و زنجیر جهت نصب بر رروی دیوار

 2. موجود در دو سايز 50*70  و  70*50 

 3. يك دست ماژيك مخصوص فلورسنت در 3 رنگ (بنفش، قرمز، زرد)

 4. آداپتور 12 ولت

 5. دستگاه تغيير دهنده ميزان تابش نور و رقص نور صفحه نمايش

 6. کنترل  از راه دور جهت تعویض رنگ ، تغییر سرعت چشمک زدن، …

فرصت را از دست ندهید با ارائه جدید شیوه تبلیغاتی خود، مشتریان را به سمت مغازه خود جذب کنید.

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us