نرم افزار جامع بازاریابی کتاب اول نسخه توسعه بازار « Armin3D.com

نرم افزار جامع بازاریابی کتاب اول نسخه توسعه بازار

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 12:47 pm August 12, 2014

نرم افزار جامع بازاریابی کتاب اول نسخه توسعه بازار

قیمت: 35000 تومان

نرم افزار جامع بازاریابی کتاب اول نسخه توسعه بازار

 ۳۵,۰۰۰ تومان

طبقه بندي مشاغل بر اساس زمينه فعاليت

بسيار مهم است بدانيد چه کسي مشتري شما است و يا به کدام خدمات و يا محصولات شما نياز دارد
در اين نرم افزار، واحدهاي شغلي در قالب بيش از 1500 شغل متنوع طبقه بندي شده اند که به راحتي مي توانيد واحدهايي که به خدمات و محصولات شما نياز دارند، بيابيد و هدفمند تبليغ کنيد.

جستجوي هوشمند (سريع) در بانک اطلاعات مشاغل
به دنبال محصول، خدمات، واحد شغلي و يا مکان خاصي مي گرديد
با يک جستجوي سريع واحدهاي شغلي مورد نظر و يا واحدهاي شغلي که به منظور شما نزديک تر مي باشند را در يک ليست با ترتيب اولويت بندي مشاهده کنيد.

جستجوي پيشرفته (دقيق) در بانک اطلاعات مشاغل
با معيارهاي مورد نظر، مشتريان خود را جدا کنيد
با امکان جستجوي پيشرفته مي توانيد يک طبقه بندي دقيق براي نتايجي که به دنبالش هستيد، بيابيد.

چاپ نتايج جستجو به صورت ليست
يک ليست از مشتريانتان را پرينت بگيريد و بدون نياز به کامپيوتر به آن دسترسي داشته باشيد و يا آن ليست را در اختيار همکارانتان قرار دهيد.
چاپ نتايج جستجو به صورت برچسب پستي
مي  خواهيد براي تعداد زيادي از واحدهاي شغلي بازار هدف خود، نامه ارسال کنيد. لازم نيست نشاني تک تک آنها را روي پاکت بنويسيد، فقط با استفاده از امکان چاپ برچسب پستي، آدرس گيرنده نامه هايتان را پشت سر هم پرينت کنيد.

جانمايي موقعيت جغرافيايي واحدهاي شغلي روي نقشه
يکي از عناصر مهم در تصميم گيري براي بسياري از کسب و کارها، موقعيت مکاني مشتريان است.
در اين نرم افزار موقعيت مکاني واحدهاي شغلي بر روي نقشه مشخص شده است و شما مي توانيد محل قرارگيري واحد شغلي مذکور را بر روي نقشه به دست آوريد.

اضافه کردن اطلاعات واحد شغلي به ليست علاقه مندي هاي شخصي
براي دسترسي سريع تر به اطلاعات واحدهاي شغلي يا مکان هاي مورد نظر روي نقشه
کافيست با فشردن يک دکمه يک واحد شغلي را به ليست علاقه مندي هاي خود اضافه کرده و هر زمان که لازم داشتيد بدون نياز به جستجو و صرف زمان به آن دسترسي پيدا کنيد.

تصاوير معرفي محصولات و خدمات واحدهاي شغلي
گالري تصاوير محصولات و يا خدمات و هم چنين توضيحات تکميلي و رزومه و سوابق بسياري از واحدهاي شغلي در اين نرم افزار درج شده است.
نقشه جامع و به روز شهر تهران مبتني بر سامانه اطلاعات جغرافيايي (GIS)
اين نرم افزار مجهز به نقشه کامل و دقيق شهر تهران بر پايه سامانه اطلاعات جغرافيايي و اعمال آخرين تغييرات معابر شهر تهران بوده و داراي قابليت هايي به شرح زير مي باشد:

بزرگنمايي از 1/2000 تا 1/400,000

نقشه اين نرم افزار داراي 9 واحد بزرگنمايي است؛ شما مي توانيد از ديد کامل به کل شهر تهران تا بزرگنمايي در حد چند کوچه را به راحتي و با چند کليک و يا اسکرول موس، داشته باشيد.

جستجو در معابر (بزرگراه ها، خيابان هاي اصلي و فرعي، تقاطع ها، محلات)
با توجه به اين که نقشه اين نرم افزار يک نقشه اطلاعات جغرافيايي است و صرفا يک طرح گرافيکي و يا فايل نقشه نمي باشد شما قادر خواهيد بود با استفاده از امکان جستجو، معابر مورد نظرتان را از يک کوچه گرفته تا بزرگراه ها، ميادين و …، يافته و به صورت خودکار با يک کليک بر روي معبر مورد نظر آن را بزرگنمايي کنيد.

چاپ نقشه (کل يا محدوده انتخابي)
شما مي توانيد از کل و يا محدوده مورد نظرتان نسخه چاپي تهيه نموده و آن را در اختيار همکارانتان قرار دهيد تا هنگام مراجعه حضوري، راحت تر بتوانند محل مورد نظر را پيدا کنند.

ليست علاقه مندي هاي شخصي (افزودن قسمتي از نقشه به ليست محدوده هاي دلخواه)
مانند واحدهاي شغلي شما مي توانيد قسمتي از نقشه را نيز به ليست علاقه مندي هاي خود اضافه کنيد تا در هر زمان فقط با يک کليک به آن محدوده از نقشه دسترسي پيدا کنيد.

مشاهده لايه شفاف مناطق شهرداري
با فعال کردن اين گزينه، مي توانيد مرز مناطق شهرداري را بر روي نقشه تعيين نموده و در عين حال ساير مندرجات نقشه را در زير لايه شفاف مناطق شهرداري مشاهده نماييد.

نمايش مراکز عمومي و پرمراجعه شهر در لايه هاي اطلاعاتي
مراکز عمومي و مهم شهر روي نقشه اين نرم افزار جانمايي شده و در چند دسته موضوعي شامل: خدمات شهري، اقتصادي بازرگاني، بهداشتي درماني، حمل و نقل و ترافيک، فرهنگي هنري، گردشي، تفريحي ورزشي، مذهبي، آموزشي، عناصر شاخص و بانک اطلاعات شخصي لايه بندي شده است که به دلخواه شما با انتخاب لايه مورد نظر مراکز مختص آن لايه با آيکون و نشان استاندارد مربوط به آن مراکز روي نقشه نمايان مي شود و با کليک روي آن نيز اطلاعات آن مرکز در دسترس قرار مي گيرد.

بانک اطلاعات شخصي
علاوه بر بيش از 220،000 رکورد اطلاعاتي مندرج در اين نرم افزار، شما مي توانيد اطلاعات بيشتري را به عنوان بانک اطلاعات شخصي به اين نرم افزار افزوده و در محيط اين نرم افزار از آنها نيز استفاده نماييد.

امکان ثبت اطلاعات شخصي
از طريق فرم ثبت اطلاعات شخصي به راحتي مي توانيد اطلاعات واحدهاي مورد نظر خود را به اين نرم افزار اضافه کنيد.

تعيين موقعيت مکاني اطلاعات شخصي بر روي نقشه
شما به راحتي قادر خواهيد بود اطلاعات شخصي که در اين نرم افزار ثبت مي کنيد را بر روي نقشه جانمايي کنيد و محل قرارگيري اطلاعات شخصي خود را نيز بر روي نقشه ببينيد.

برچسب گذاري اطلاعات شخصي
برچسب  گذاري يا همان «تگ»گذاري به اين معناست که شما مي توانيد مولفه هاي خاصي را به هر واحدي در بانک اطلاعات شخصي خود اضافه نموده و در طبقه بندي اطلاعات شخصيتان از آن استفاده نماييد.

چاپ تکي و گروهي اطلاعات شخصي
از اطلاعات شخصي وارد شده در اين نرم افزار نيز مي توانيد نسخه چاپي داشته باشيد و در صورت تمايل آن را در اختيار همکارانتان قرار دهيد.

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us