آموزش بافت « Armin3D.com

آموزش بافت

در بخش بدون دسته بندی — armin3d @ 6:12 pm May 31, 2014

آموزش بافت دستبند دوستی

قیمت: 5000 تومان

دستبند دوستی نشانه ایست میان شما و کسانی که دوستشان دارید.
این دستبند که با نخ‌های رنگی بافته می‌شود نیاز به ابزار خاصی برای بافت ندارد و تمام آن از گره‌های ساده و مرکب تشکیل شده است.
در این فایل پی دی اف آموزشی شما با تاریخچه این دستبند و مقدمات بافت آن آشنا می‌شوید. از جمله انتخاب نخ مناسب، نکات مربوط به رنگ‌ها و در ادامه توانایی بافت مدل‌های ساده، راه راه و تیغ ماهی را خواهید آموخت.
در انتها خواهید توانست با کمک علامت‌های مخصوص بافت، از روی نقشه، نمونه‌های دستبند دوستی را ببافید.
پس از آموختن مطالب این فایل شما برای بافت های پیچیده و نمونه های حرفه‌ای تر آماده خواهید بود.

در آموزش قبلی با مراحل مقدماتی بافت این نوع دستبند آشنا شدید. در این فایل پی دی اف آموزشی (به ضمیمه ۲۴ نقشه)، شما با مراحل پیشرفته آن آشنا شده، توانایی بافت انواع طرح‌ها و مدل‌ها و نقشه‌خوانی و بافت از روی نقشه را خواهید یافت.
این دستبند که با نخ‌های رنگی بافته می‌شود نیاز به ابزار خاصی برای بافت ندارد و تمام آن از گره‌های ساده و مرکب تشکیل شده است.
در فایل  آموزشی مقدماتیبا تاریخچه این دستبند و مقدمات بافت آن آشنا شدید. از جمله انتخاب نخ مناسب، نکات مربوط به رنگ‌ها و در ادامه توانایی بافت مدل‌های ساده، راه راه و تیغ ماهی را آموختید.
در این فایل آموزشی پیشرفته شما خواهید آموخت که چگونه طرح زیگ زاگ و لوزی را ببافید و در ضمن این بافت مهارت نقشه خوانی را با کمک علامت‌های مخصوص بافت فراخواهید گرفت و در انتها می توانید از روی نقشه، تمام نمونه‌های دستبند دوستی را ببافید.

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us