اتو مو « Armin3D.com

اتو مو

در بخش بدون دسته بندی — armin3d @ 4:05 pm May 31, 2014

اتو مو اينستايلر IN-STYLER

قیمت: 85000 تومان

اين يک برس نيست.اين يک اتوي فر کننده مو نيست. اين اتوي موي اينستايلر است. سه محصول اتوي مو فر ، اتوي مو صاف و برس مو را يکجا در اتوي مو اينستايلر داشته باشيد.

ديگر نگران سوختن ، گره خوردن، خرد شدن و شکنندگي موهاي خود نباشيد. با اينستايلر موهاي خود را صاف ، فر يا حالت دار کنيد. فقط کافيست موهايتان را بين دو سر اتوي اينستايلر گذاشته و اتو را بر روي مو بکشيد. اين اتوي موي استثنايي را ميتوانيد بر روي موي خود (نازک ، ضخيم ، صاف ويا حتي وزوزي) استفاده کرده و هنگامي که موهايتان را در اطراف خود رها کنيد به طرز باور نکردني احساس نرمي و لطافت مي کنيد.

استوانه چرخان اتو بر روي موهاي شما مي لغزد وحالت وز و شکنندگي را از موهاي شما گرفته و آن را تبديل به موهايي درخشان و براق ميکند و اين به معناي زيبايي در تمام لحظات زندگي است. با درجه اي که برروي دستگاه قرار گرفته است شما قادر هستيد حرارت اتوي مو را طبق جنس موهايتان تنظيم نموده و همچنين برسي که با ظرافت و در يک رديف بر روي اتوي موي اينستايلر قرار دارد اين امکان را براي شما فراهم کرده است که موهاي خود را به هر حالتي که تمايل داريد درآوريد.

راز کار اين اتو در غلطک چرخان داغ و چهار رديف برس موجود در دو طرف آن است. وقتي شما اينستايلر را برروي يک دسته از موهايتان استفاده مي کنيد، اولين رديف موجود برروي اينستايلر به آرامي تارهاي موي شمارا از هم تفکيک کرده سپس استوانه چرخان داغ برروي مو مي لغزد و به راحتي دسته هاي موي شما را براق ، صاف يا حالت دار ميکند. شما مي توانيد در عرض 8 دقيقه موهاي خود را به هر حالتي که مايليد درآورده و در عرض 2 دقيقه آن را به شکل ديگري فرم دهيد . . . . .

ويژگي هاي محصول:

– قابل استفاده براي هرنوع مو
– سريع و آسان بر روي مو مي لغزد
– فقط در 8 دقيقه همه موهاي شما را براق و حالت دار مي کند
– تنها 30 ثانيه زمان براي گرم شدن اينستايلر نياز است
– بعد از 30 دقيقه کار دستگاه به طور خودکار خاموش مي شود
– استوانه چرخان اينستايلر در هر دقيقه 90 تا 140 دور مي زند
– برسهايي که در چهار رديف و در دو طرف اينستايلر قرار گرفته موها را به راحتي شانه مي کنند

چه چيزهايي داخل جعبه است:

شانه مخصوص دو کاره، کيف مخصوص، اتو مو

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us