گردگير « Armin3D.com

گردگير

در بخش بدون دسته بندی — armin3d @ 4:03 pm May 31, 2014

گردگير دستي گوداستر | GO DUSTER

قیمت: 28000 تومان

گردگير دستي بدون سيم كه سر گردان آن مثل آهنربا گرد و خاك را جذب و به هر جاي سخت و غير قابل دسترسي ايي نفوذ كرده و خانه شما را تميز مي كند اين محصول، هنگام نظافت كردن تغيير شكل داده و به قسمت هايي نفوذ مي كند كه شما هرگز با دستمال و مواد پاك كننده نمي توانيد آنجا را تميز كنيد .

فقط دكمه آنرا بفشاريد تا شروع به چرخيدن و گردگيري كند . طي ايجاد الكتريسيته ساكن همه چيز را به خود جذب مي كند .تميز كردن آن نيز به سادگي انجام مي گيرد ، فقط كافي است سر آن را از بدنه جدا كرده و زير شير آب بگيريد

گرد و غبار همه جا هست ! روي ميز ، روي تلويزيون ، لا به لاي دکوراسيون و حتي جاهايي که نمي توان به راحتي به آن دست پيدا کرد .ما براي اين مشکل، اين محصول را به شما پيشنهاد مي کنيم . تصور کنيد چگونه ممکن است محصولي به شما اشتياقي غير قابل کنترل براي گردگيري ببخشد ، تا با يک حرکت تمام گرد و خاک ها را از بين برده و واقعا از اين کار لذت ببريد !فقط دکمه آنرا بفشاريد تا شروع به چرخيدن و گردگيري کند .

نظافت هر گوشه و کنار
سبک
جذب 100% خاک بدون پخش کردن
داراي 3 سر مختلف و اسپري
بازديد کالا و تاييد سلامت کالا پيش از ارسال

مهم : این محصول با مجوز رسمي توسط پخش کننده قانوني آن در کشور عرضه مي گردد.لازم است برچسب مجوز اين محصول بر روي کارتن نصب و به همراه فاکتور رسمي تحويل مشتري گردد.

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us