آموزش صفر تا صد ویندوز 10 « Armin3D.com

آموزش صفر تا صد ویندوز 10

در بخش بدون دسته بندی — admin @ 8:17 pm November 6, 2015

آموزش صفر تا صد ویندوز 10

قیمت: 28000 تومان

آموزش صفرتا صدویندوز 10_آموزش کامل تمام جزئیات و ویژگی ها و قابلیت های جدیدترین نسخه سیستم عامل ویندوزسطح مقدماتی – متوسطه – پیشرفته به زبان فارسی همراه با نسخه کامل آخرین ویرایش نهایی ویندوز 10 – 32 بیتی و 64 بیتی همراه با ویرایش نهاییMicrosoft Office 2016_عرضه شده در پکیج اورجینال و شکیل همراه با آخرین نسخه ویندوز 10 و آفیس 2016_ویندوز 10 (به انگلیسی: Windows 10) تازه‌ترین نسخهٔ سیستم‌عامل از خانوادهٔ ویندوز ان‌تی شرکت مایکروسافت است و نسخهٔ پس از ویندوز ۸٫۱ بشمار می‌آید. این سیستم عامل در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی یکپارچه به‌کار می‌رودبه گفتهٔ ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، پس از این سیستم، این شرکت، سیستم عامل دیگری تولید نخواهد کرد.
در این مجموعه ی آموزشی، تمامی امکانات جدید ویندوز 10 را فرا بگیرید. ما در این دوره از ابتدایی ترین مباحث یعنی نصب ویندوز و ارتقا آن شروع کرده و سپس کار با پوشه ها، نرم افزارها، انجام تنظیمات، استفاده از Cortana، ابزارهای اختصاصی جدید، مرورگر Edge و… را به شما خواهیم آموخت.
علاوه بر این مباحثی همچون اتصال به سیستم های دیگر روی شبکه، مباحث امنیتی، حریم خصوصی و رفع اشکال ویندوز را نیز به شما آموزش خواهیم داد

خرید        سوال از فروشنده

نظرات

فعلا نظری ثبت نشده است

RSS نظرات برای دنبال کردن نظر ها.

امکان نظردهی در مورد این مطلب وجود ندارد

Powered by Armin3D.com™ © 2004/2024 - All Rights reserved ® - Contact us